Verjaardag in zwart-wit

Wat leuk zeg, om al jullie reacties van de afgelopen dagen te lezen. Ik heb helaas ook veel last van spam gehad de afgelopen tijd, dus heb ik wat veranderd in het achter laten van je reactie, je kan geen anonieme reactie meer achter laten, en de reactie wordt eerst door mij gezien, eer hij geplubiceert wordt. Bedankt voor jullie begrip, tot zover de huishoudelijke mededeling!
Zoals de titel al zegt is het vandaag een zwart wit kaartje met 1 kleur, wat ik jullie laat zien, en zo gemakkelijk was het toch nog niet om hem te maken, ik heb er zelfs aan gedacht het kaartje in de papierbak te gooien, maar meestal laat ik het dan een tijdje liggen, loop ik er een paar keer langs, schuif ik wat, laat ik wat weg, en voeg ik wat toe, en laat ik er weer een tijd over heen gaan, en dan opeens is het er wel, dan ben ik tevreden!. Is dit herkenbaar voor jullie?? 
Het zwart wit dotje papier vind ik wel erg leuk, dotjes zijn zowieso al favoriet, het lijstje is gestanst uit fotopapier, voor een glimmende look, de hartjes zijn van MFT, om het ene hartje heb ik wat losjes touw achter gedaan, en de letters van de Hema, doen het ook weer goed. Ik was trouwens gisteren bij de Hema hier, ja hier is eigenlijk standaard een behoorlijk aantal winkels open op zondag!!, en daar zag ik mijn lettertang liggen, ik was al langer op zoek naar de lettertang, mijn andere had het begeven, en deze was steeds uitverkocht, maar gelukkig nu hadden ze hem weer. 
Ik wens jullie nog een fijne dag toe en morgen is het weer CAS kaartjes tijd!

Reacties

  1. Wauw, ik vind je kaart geweldig! Stoer en lief tegelijk.
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,

    Je kaartje ziet er super uit. Het is herkenbaar hoor, soms laat ik mijn kaartje ook een paar daagjes liggen. Verander ik er iets aan, wat bijvoegen en weglaten, tot ik ineens tevreden ben.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi die verjaardag in zwart wit. Top hoor

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje en heel herkenbaar om soms een kaaartje weg te leggen en er later toch mee verder te kunnen. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk kaartje is het geworden, Ingrid.
    Ik herken het wel, heb soms ook een kaartje liggen wat maar niet af komt en ineens weet je het.
    Had het pas ook weer, wist niet hoe ik het moest gaan doen, toen was ik in een hobbyzaak en heb daar een malletje gekocht en toen ik thuis kwam heb ik nog eens naar het kaartje gekeken en het malletje uitgestanst en dat was het, ik moest gewoon dat malletje ervoor hebben. Hihi.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jou verhaal is helemaal herkenbaar. Voor mij werkt dat het beste om er dan maar even uit te stappen en wat anders te gaan doen. Het kaartje gaat zo als het ware groeien. Deze is mooi zo, dat lijstje is ook erg leuk erbij, die zie je nu veel op de blogs. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vervelend die spam! Hopelijk heb je er nu minder last van. Je kaart vind ik super. Erg leuk met de dots, het lijstje en de kleur rood van de harten als toevoeging. Leuke lettertjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het toch een super leuke kaart Ingrid...heel mooi in die zwart-wit-rood kleur...de hartjes springen er prachtig uit...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is superleuk Ingrid! Heel leuk die polkadotjes en 3 kleurtjes Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ingrid, heel herkenbaar hoor. Mijn kaart staat vaak ook een poosje....nu ook weer. Maar ineens boem! Is daar weer inspiratie....
    Dat van de spam, daar heb ik nog geen last van gehad. Maar begrijp dat je het zo gaat doen. Je kaartje ziet er super uit! Heel chique zo met zwart/wit en een touch of rood. Misschien ga ik ook nog aan de slag! Eerst poetsen....Dan vergeet ik dat ik eentje mis deze week in huis. Moeders ook ;-)
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig heb je hem niet in de prullenbak gegooid want hij is top!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk geworden dit kaartje.
    en....oh waar woon jij? Ik ben al bij 7 verschillende Hema's geweest en overal zijn ze uitverkocht die lettertangen.
    Dus wees er maar blij mee.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeker herkenbaar, al wisselt het wel soms. Soms is het in één keer goed, en soms schuif ik ook een end in de rondte, en soms beland ie toch in de prullenbak....
    Je kaartje is na al dat geschuif leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ingrid,
    Wat een leuke kaart, die hoort zeker niet in de prullenbak, ik ben ook gek op nopjes en stripjes, dat lijstje is heel erg mooi op een kaart, heb het ook klaar liggen voor een kaart..vandaag even kalm aan doen..ben weer terug van mijn kijk-operatie, alles prima verlopen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Altijd leuk, zwart wit en een ander kleur, ik vind deze heel erg tof ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh dat heb je goed gedaan Ingrid, ik heb dat ook moeten veranderen want je wordt gewoon simpel van al die spam!
    Maar waar ik NIET simpel van word, is jouw schitterende kaart, ben altijd weg van zwart/wit en dat beetje rood
    maakt het spannend! En ja hoor, dat hebben we allemaal wel, schuiven, wegleggen, opnieuw proberen, maar da's
    alleen maar leuk! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waardeloos he, de spam. Ik heb dezelfde verandering pas ook om die reden ingevoerd. Het blijven schuiven en even apart leggen herken ik wel, alhoewel een kaart bij mij nooit echt een aantal dagen ligt. Als het echt niet lukt, berg ik de onderdelen meestal gewoon weer op. Ik gooi eigenlijk ook nooit een kaart weg, ik plak alles pas vast als het naar mijn zin is. Zo niet, stop ik alles weer weg voor een volgende keer. Ik gooi alleen mislukte stempelkaarten weg. Wel lekker als de inspiratie tóch komt, beloning voor het geduld hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi ingrid
    je kaart ziet er prachtig uit in deze kleuren!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat prachtig gedaan Ingrid!
    Heel erg mooi is het rood met zwart en wit....en het lijstje....dat springt eruit hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt een hele leuke kaart, lekker vrolijk met al die stippen.

    Gezellig dat je met onze uitdaging meedoet.

    Groetjes Aletta
    Cards & Scrap challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Maar goed dat je de kaart niet weggegooid hebt, je kaart is prachtig! Erg leuk het zwart/wit gecombineerd met rood. Herkenbaar het laten liggen van de kaart en het heen en weer schuiven maar meestal kom ik er dan wel uit.
    Bedankt voor het meedoen bij Cards and Scrap!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een erg leuke kaart, Ingrid!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards & SCrap Challengeblog!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Neeeeeej. Niet in de papierbak gooien. 'T is een kei leuk kaartje man. Niets meer aan doen. Ik herken je 't wel hoor.
    Sinds een paar weken heb ik ook last van spam, ik heb hier nog niet eerder mee te maken gehad. Ik kijk het nog ff af, en dan ga ik ook maatregelen nemen.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuk kaartje ondanks dat het zwart wit is is het toch vrolijk.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik herken dat hoor Ingrid een kaartje laten liggen en er iets anders bij en af en schuiven, hihi.
    En je wilt er of er nu veel of weinig op zit, een mooi geheel van maken....en het is je weer prima gelukt!!
    Super leuk dat draadje achter je hartje...en veel plezier met je nieuwe tang, echt Hema.....!!!
    Lieve hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hij is weer prachtig Ingrid, hele mooie kleurencombi zo.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gelukkig maar dat je 'm niet hebt weggegooid! Ik vind het echt een super mooi kaartje. De stippen zijn gaaf en dat geldt ook voor het witte lijstje en de rode harten.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een sprekend kaartje heb je gemaakt. En spam? Vervelend zeg!
    Maar je hebt het opgelost blijkbaar! JE bent echt geod bezig he?? Wat een productie. elke dag geloof ik?

    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super wat een leuke kaart is dit en gezellig dat je meedoet met de
    cards en scrap challenge.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel leuk zo met dat frame!
    Leuk ook dat u meedoet met de Cards&Scrap Challenge!
    Groetjes Cis-sy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige hartjes in een mooi frame!
    Gezellig dat je meedoet aan Cards en Scraps!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.