Mannenkaart

Vandaag laat ik jullie weer een mannenkaartje zien, wat ik een tijdje geleden al heb gemaakt met het papier van Crate Paper- de serie van 4 kaarten. Ik had toen ook een kaart gemaakt aan de hand van mijn eigen schets voor de challenge bij Knutsels&Kadootjes. Hebben jullie al mee gedaan met de uitdaging, of moeten jullie nog mee gaan doen? Het kan nog jullie hebben nog even de tijd, en ik moet je zeggen ik al veel verschillende creaties op de schets  voorbij zien komen, je kan er dus veel kanten mee op.
De stansen die ik heb gebruikt en de stempel zijn van MFT, een touwtje en wat tape maken het af. 
Hieronder zie je nog een keer de schets. 

Dus ga er mee aan de slag zou ik zeggen op het blog van: knutsels & kadootjes
kun je nog wat voorbeelden vinden. 
Verder wil ik Alice welkom heten als volger op mijn blog, leuk dat je hier bent, en ik hoop dat je nog ideetjes op kan doen!. 
Fijne zondag, tot morgen. 


Reacties

  1. Super kaart Ingrid, is ook een leuke schets!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk geworden zeg en je hebt ook mooie
    papiertjes gebruikt, lekker vrolijk ☺

    Een heel fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ¤
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je schets is heel goed gelukt en je kaartje ook super
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje! En dat met je eigen schets ;) Leuk hoe je het touwtje met tape hebt vastgezet. Dat idee ga ik (proberen te) onthouden.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk weer Ingrid. Ik ga je swchets en je ideetje onthouden, je weet maar nooit.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf, zo'n leuke combi van papier, twine, sterren en tape!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi ingrid
    een erg leuke mannenkaart en een perfecte sketch die je hebt gebruikt en uitgewerkt!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk deze mannenkaart Ingrid! Leuk het touwtje met tape!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat maak jij toch altijd supergave en stoere mannenkaarten Ingrid, ook deze is top!! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is super leuk Ingrid!
    Prachtig hoe je alles bij elkaar hebt gezocht.....mooi gedaan.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje weer Ingrid...heel leuk om met je eigen sketch een kaartje te maken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje weer, mooie papiertjes heb je gebruikt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Ingrid,
    ik vind het een superkaartje! Ik had hem natuurlijk al gezien en vind het knap van de sketch een eigen invulling te maken terwijl de sketch gewoon herkenbaar blijft. Echt geweldig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk met al die sterren! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige mannenkaart Ingrid, heel mooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart en de schets vind ik ook goed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.