Christmas in.....

Wat een heerlijk weertje was het gisteren zeg! Je krijgt bijna voorjaarskriebels, maar laten we die nog maar even in de kast stoppen want de winter is nog lang niet voorbij, hi hi.
Vandaag op donderdag is het weer kerstkaartjes tijd. De onderstaande kaart heb ik gemaakt. 
Het DP is van Doverkraft, de stansjes van de boom en het rendier zijn van Marianne Design, de tekststempel is van Joy!, deze is gestempelt in een mosgroene kleur, maar die zie je niet goed op de foto, de doily en het lint zijn ook van Doverkraft. Wat plakpareltjes rondom de doily en op het boompje maken het af.
Deze kaart doet mee bij Yvonne- 52 weeks off....... 
Morgen ben ik er weer met een heel ander kaartje. Zie ik jullie dan weer? 
Bedankt dat je er was. 

Reacties

  1. Mooi kaartje voor de voorraad... leuk met de taartdoily erachter! Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kerstkaartje, het hertje vind ik ook erg leuk. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een alleraardigst kaartje Ingrid. Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hoi
    een prachtig kaartje weer ingrid.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt hiet wel weer ff een pracht exemplaar gemaakt zeg. Helemaal leuk. De doily komt zó mooi tot z'n recht.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer een prachtig kerstkaartje gemaakt Ingrid!
    Leuk om elke week mee te doen......spannend wat iedereen gemaakt heeft...maar dat is bij jou weer goed gelukt hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn luie Daisy moest helaas een dag eerder geplaatst maar ik ga de donderdag in de gaten houden voor een kerstkaartje, dit is werer een hele leuke Ingrid!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart. Ingrid. Leuke mallen heb je gebruikt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid het is een fris kerstkaartje geworden en heel mooi in de traditionele kleuren!
    Met de Doily erachter word het een echte blikvanger...toppie.
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig kaartje met mooie kleuren Ingrid! Alles perfect op elkaar afgestemd! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi ingrid
    een echte kerstkaart met mooie kleuren ziet er heel vrolijk uit
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje heb je weer gemaakt. Jij hebt nog geen genoeg van de kerstkaartjes ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaart Ingrid. Heel mooi gemaakt. Leuke kleurtjes. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi dat witte hertje met die witte rand van de doily. Geslaagde kaart.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart Ingrid - mooie kleurtjes en heel mooi samengesteld.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Ingrid,
    wat een leuk kaartje. Het is je weer gelukt een kerstkaart te maken. Prachtig.
    Staat er nu een tekstje op de witte cirkel of niet?
    Het lijkt wel, maar het is niet duidelijk...
    Groetjes en tot morgen of zaterdag. Ik ben er morgen ook weer...met een lente kaart;-)

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ingrid,
    Jij hebt het ritme alweer te pakken, elke donderdag een kerstkaart, mooie kaart heb je gemaakt,leuke mallen en afwerking, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, nu zie ik op jouw kaartje weer die schattige kerstboompjes van md waarvan ik me had voorgenomen die ga ik kopen.
    Volgens mij al rond Sinterklaas nadat ik ze bij Ans had gespot. Hmmmz, zet ze weer op mijn lijstje, wie weet komen ze op een donderdag gewoon voorbij! X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is je weer perfect gelukt om een mooie kerstkaart te laten zien op donderdag....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super kaart Ingrid.
    Volgende week probeer ik ook mee te doen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooi kaartje. Wilde dat hertje vorige week ook kopen of alleen de hertenkop, maar helaas hadden ze h'm niet meer. Natuurlijk heb ik wel een paar andere malletjes gekocht met 50% korting bij de Pipoos.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.