Christmas in.....

Ik moest vanmorgen nog beginnen aan mijn kaartje, maar dus nog geen tijd gehad om het te plaatsen, dan nu maar snel even doen. 
Het is donderdag vandaag, en ik wil het toch echt proberen om vol te houden, dus moest ik nog een kerstkaartje maken. 
Het is donker weer en het regent hier, dus duidelijke foto kun je ook vergeten. 
Maar het papier is van Yellow Bicycle-making merry. Het is in zwart-grijs-rood-groen dit papierblokje, het spreekt me wel aan. Het rendier is van Crafts-Too. De tekst stempel is van Joy. Ik heb de randen gedistressed- verder fishtails gebruikt van MFT en scalloped cirkel-vaantje komen van SU. 
Deze kaart doet mee bij: Yvonne-52 weeks of......
Bedankt voor het langs komen!


Reacties

  1. hoi ingrid
    nou ondanks het donkere weer ziet je kaart er op het blog prachtig uit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, Ingrid.
    Ik herken dat wel van mezelf, nog net op het eind een kaart maken.
    Ik ga ook proberen vol te houden, ik vind het veel te leuk om mee te doen.
    Je foto is mooi hoor.
    Blijft lastig vind ik zelf, foto's maken van een kaart.
    Ik heb er vanochtend ook mee staan toveren.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje ziet er prachtig uit Ingrid....ondanks het donkere weer!
    Het achtergrondpapier is ook heel erg mooi.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk met dat rode rendier! Knap dat het je gelukt is Ingrid, mij helaas niet door andere karweitjes maar wie weet volgende week??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje en wat een ontzettend schattig hertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er gaaf uit hoor Ingrid. Donker was het hier ook. Alleen tijdens het nordic walken was het droog vandaag....pffff
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid,
    'Het rendier steelt de show, wat een leuke stans, je kerstkaart ziet er heel leuk uit..Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb jij een discipline meid! Als je dit ritme volhoudt, heb je aan het einde van het jaar een prachtig stapeltje fraaie kaarten klaar liggen! Enige kaart is dit, dat rendiertje is zooooo mooi! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk kaartje Ingrid...mooi rendierstansje ...springt er echt uit....
    het overkomt mij ook nog al eens op op het nippertje een kaartje te maken...
    Maar het is jou prima gelukt ....GEWELDIG!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kleuren combi, mooie kaart ☺

    Een hele fijne week nog met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van een baby kaartje nu alweer een kerstkaartje, je bent niet bij te houden Ingrid, hihi.
    Allebei zijn ze enig geworden!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,

    Wat een schoontje. Leuke kleuren heb je gebruikt,Ingrid.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En het is je weer gelukt meid... je hebt er weer een geweldig leuk kaartje van gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje met geweldig leuke kleuren. Het is je dus wel gelukt om wat te maken, soms wil het helemaal niet als het moet. Tot volgende week. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kerstkaartje Ingrid, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi, wat een leuke kerstkaart, dat hert er op is prachtig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ingrid,
    je hebt er weer een mooi kaartje van gemaakt. Prachtige kleuren! En het was ook donker en somber vanmorgen. Dan vind ik het nooit erg om te werken of te slapen....of om te knutselen natuurlijk als ik vrij ben;-)
    Dit weekend heerlijk vrij!
    Wei weet is er nog knutseltijd...We zullen zien.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi zeg! Dat rendier staat echt geweldig daar rechts
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kerstkaart. Hele mooie kleuren en een prachtig hert op je kaart. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Ingrid! Wat een leuke kerstkaart! Eens een keertje wat anders dan die standaard kerstkleuren! Helemaal geslaagd! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi,
    Wat een leuke kerst kaart. Weer heel mooi gedaan. Toch nog gelukt om te plaatsen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk idee, het hertje met de parels. Bedankt voor je felicitaties voor mijn verjaardag! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.