Babykaartje

Gisteren zei ik het al, vandaag zal ik een kaartje plaatsen voor de liftchallenge, want niet mee doen.......kan niet! ;-))
Ik heb mijn blokje met bolletjes papier weer eens voor de dag gehaald, een stukje papier geembost, met de babyvoetjes, drie stroken met tape, ik vond het wel leuk om het oranje terug te laten komen van het onderste tapeje, dit heb ik gedaan in de pijltjes. Dit is trouwens een mal van SU, en ook de leuke stempel met de baby dieren is van SU, ik heb hem ook nog in een meisjes uitvoering gemaakt, maar dan in rose met zilver, ook leuk!
Dit is de kaart die je moet liften. 
Wat vinden jullie er van?, babykaartjes heb ik zelf niet meer nodig, maar op een of andere manier vinden andere ze wel leuk zodat als ik er een paar heb ze meestal ook weer zo kwijt ben, dus voorlopig zien jullie ze af en toe weer voorbij komen.
Verder heb ik nog een oproepje, ik wil thuis eens een Stampin Up party gaan geven, gewoon om de spullen uit te porberen, Miranda van Stampin Utopia komt deze geven, vind je het leuk om ook eens een party bij te wonen dan ben je welkom, ik heb een aantal data, en dan als ik genoeg mensen heb sluit ik dit kort met Miranda. Ik woon in Midden-Limburg in de buurt van Roermond, of misschien weet je wel mensen die hier in de buurt wonen en die het leuk vinden om langs  te komen. LET
ME KNOW! 
Bedankt voor het langs komen en het achter laten van je reactie, altijd erg leuk om te lezen! 

Reacties

  1. Ook dit is een heel erg mooi liftkaartje Ingrid...leuk gedaan zo als babykaartje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje met het leuke papier, de voetjesembossing en de leuke stempel op de cirkel! Heel gaaf kaartje, Ingrid. Fijn dat je vindt dat meedoen moet, haha, vinden wij leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke en vrolijke kaart heb je gemaakt ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid
    Ook weer een heel leuk babykaartje.
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief liftkaartje heb je gemaakt! De tapejes zijn echt hartstikke leuk en staan goed bij de embossingfolder en de gestempelde dieren. Midden Limburg? Net iets te ver weg, helaas.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wil ook nog met deze challenge aan de slag. Jouw uitvoering is leuk geworden!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat snoezig gelift Ingrid! Het is een enig babykaartje geworden met die frisse kleurtjes! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk toch, op deze manier kan je alsnog babykaartjes maken. Die vind ik altijd het leukste om te maken! Ik verbruik er zelf ook niet veel van, maar ze verkopen als een tierelier. Ik vind jouw versie erg leuk. Lief! Ik heb zelf een embossingfolder van Nellie Snellen met voetjes, deze is ook schattig! En ja, tapejes EN de SU diertjes... ik ben om. ;-) Jammer dat je zo ver weg woont, een SU party staat ook nog op mijn to-do voor de toekomst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, ik vind hem heel erg leuk. Die voetjes zijn zo schattig!
    En het bolletjespapier lijkt me wel handig om in huis te hebben, moet ik ook dringend eens naar op zoek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoe jij het ook gedaan hebt Ingrid!
    Ik heb er net ook een opgezet.....is weer heel anders dan deze!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bolletjes papier...ik ben er dol op. Een heel lief babykaartje is dit. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ingrid,
    Wat een schattig kaartje. Ik vind de embossfolder ook erg leuk met die kleine voetjes.
    Groetjes eline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ingrid,
    Superleuke babykaart, wat een leuke embossingfolder en de leuke stempeltjes..een SU-party, lijkt me wel wat..maar helaas woon in te ver weg (Drenthe) jammer..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke lift hoor, knap hoe je de papier en kleuren combineert. Dus toch nog een kaart klaargekregen voor de liftchallenge.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig Ingrid en jij kunt ze ondanks dat je ze zelf niet nodig hebt toch maken want je bent ze zo kwijt, ik helaas niet en amper babies in onze omgeving dus hoogst zelden op mijn blog, zo jammer! Ik woon nog verder weg dan Ans dus helaas ook de SU-party zit er niet in!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ingrid,

    Dit zijn 2 hele mooie kaartjes.
    Leuk die embossingfolder van die voetjes.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk! Fris, vrolijk en lief!
    Een SU party is heel gezellig! Succes met de voorbereidingen en alvast veel plezier gewenst. Ik heb gelukkig Marit (kaartentaart blogspot) in de buurt (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat leuk dat Miranda bij je komt voor de workshop. Als ik dichterbij woonde kwam ik, alleen al om jou en haar in het echt te zien en te spreken.
    Je kaart is echt superleuk. En babykaartjes niet nodig? Komt met periodes, als kinderen van broers, zussen en vrienden kinderen krijgen, let maar op!
    Het is in elk geval en heel leuk kaartje geworden.
    Mooie embossingfolder is het !
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zoooo dit is gaaf gemaakt ! Supermooi en alles mooi verwerkt! Geweldige kaarten...Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel erg mooi gemaakt ! top ! leuke frisse kleurtjes,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh deze is ook al zo mooi Ingrid, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind het een stoer kaartje, heel leuk gedaan! Die voetjes zijn schattig! Bedankt voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaartjes zeg! En de baby kaart is echt super lief geworden, helemaal leuk.

    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een stoer kaartje zeg! Echt 'n leukerd! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.