Babykaart meisje

Ik had het jullie gisteren al beloofd, vandaag een CAS- kaartje voor de geboorte van een meisje. Op 1 januari had ik jullie al beloofd dat ik jullie meer baby kaartjes zou laten zien, toen was het ook een CAS babykaartje en dit is er ook weer eentje geworden, maar nu voor de geboorte van een meisje.
Bij Crazy for Cas is deze keer de uitdaging om chevrons te gebruiken. Ik heb ze eerst gestempelt en daarna uit geknipt en verhoogd opgeplakt. Daarop in een matte zilvere kleur een scalloped cirkel, met daarin een klein zebrapaardje, een stempel van SU, ook de vaantjes zijn er van. Nog wat sequins, en een tekststempel van Eline.
Deze kaart doet mee bij: Crazy for Cas: challenge#35- chevrons
Verder wil ik mijn nieuwe volger Hetty welkom heten op mijn blog, leuk dat je mij gevonden hebt Hetty, ik kom ook snel bij jouw kijken, en hopelijk kan je hier inspiratie op doen.
Ik ga vandaag weer naar mijn nicht voor een dagje knutselen, dus wie weet krijgen jullie binnenkort nog eens wat te zien wat we allemaal gemaakt hebben.
Fijne dag, en bedankt voor het langs komen. 

Reacties

  1. Een super lief babykaartje Ingrid....heel mooi ook die chevrons zo verhoogd opgeplakt. Ook het zebrastempeltjes is heel leuk
    Succes met de challenge
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje, dat zebraatje doet het heel goed op babykaartjes. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Die is supermooi....
    Ben benieuwd wat jullie vandaag gaan freubelen. Veel plezier!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh wat een snoesig kaartje echt een lief babykaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel gave kaart, Ingrid! Mooie kleuren samen en een erg leuke combinatie van chevrons en stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    Super, wat een leuke babykaart, ik vind dat stempeltje zó lief en de chevrons ook erg mooi, Liefs Ans http://dekaartenvanonsmam.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige stempel, gave chevrons en alles gecombineerd tot een dot van een kaart! Gezellige freubeldag Ingrid!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig CAS babykaartje, heeft niet meer nodig. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtige babykaart en omdat ie rustig is is het gelijk heel stijlvol
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief en schattige kaart ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hoi
    Ook weer een heel lief babykaartje .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die SU Zoo stempels wil ik ooook! Leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een PRACHTIGE kaart Ingrid!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk en lief kaartje Ingrid! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is echt een leukerd geworden. Ik ben er helemaal weg van.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh kijk nou wat een mooi en lief kaartje!
    Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat snoezig! En tegelijkertijd ook heel stoer, mooi gedaan hoor Ingrid! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige, originele kaart met het thema chevrons, bedankt voor het meedoen bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.