Jarig!

Vandaag is mijn blogmaatje GerJanne jarig. Om haar te feliciteren met haar verjaardag heb ik een kaartje gemaakt voor haar. Hopelijk heeft ze de post al open gemaakt vanmorgen en anders moet ze dit vanmiddag nog doen, want ze moest werken vandaag.
De basis is grijs cardstock, en het papier is van My Minds Eye, waar ik het kaartje van de liftchallenge ook mee had gemaakt. De schets die ik heb gebruikt komt van Pinterest. 
Hopelijk vindt GerJanne het kaartje ook mooi, ik moet eerlijk bekennen dat ik het erg moeilijk vond, dit is namelijk kaartje nummer drie wat ik voor haar heb gemaakt. 
Fijne dag, en bedankt voor het langs komen, heel gezellig hoor!

Reacties

  1. Ohh jij hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt zeg! goed dat ik het weet dat ze moet werken! was ik vergeten en ben benieuwd wat ze van al haar post vindt hihihihihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geslaagd hoor, althans dat vind ik en GerJanne kennende.... Leuk ook met die bloem en dat blad. groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Wat een leuke kaart, dat vindt ze vast prachtig, mooie LO ..geslaagd hoor..lliefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van mij is er ook een kaartje onderweg. Mooi is die van jou, zal ze erg op prijs stellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zal vast in goede aarde vallen, dit kaartje. Hij is weer leuk geworden.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is leuk Ingrid! Wat zal ze weer genieten als ze al die post gaat open maken.........vorig jaar een eettafel vol!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is super geworden. Die vindt ze vast geweldig!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi
    Prachtige kaart heb je voor GerJanne gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi ingrid
    wat een vrolijke kaart voor de jarige,en zulke leuke kaarten maken je dag extra feestelijk!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart voor GerJanne!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het kaartje voor GerJanne is prachtig! de felle kleuren springen echt van het grijs af! Wauw :)

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is echt super mooi Ingrid! Die kleuren combi is apart en heel bijzonder. Beetje Chique, beetje stoer.
    En ik heb alles in de avond opengemaakt en overdag geen tijd om het blog te bekijken, dus ik zie hem ook nu pas op je blog!
    Heel erg bedankt!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.