Christmas in......

Donderdag is kerstkaartjes dag, deze week is er een challenge bij Yvonne, je kan nog tot vandaag mee doen. Er moeten meerder kerstbomen op je kaart verwerkt zijn.
Dit is eigenlijk een missertje, dit komt bij mij eigenlijk nooit voor, bij jullie wel? 
Ik wou een z-foldkaart maken maar ik kreeg hem op het laatst noet goed, het voorste stukje bleef maar wat krom staan, ik er van alles van af gesneden maar toch niet goed, uiteindelijk maar het hele voorste stuk eraf gesneden en een nieuw stukje gemaakt, nu is het geen echte z-fold kaart meer, maar het rondje hout het voorste stukje vast, en je kan hem dus wel open klappen. 

Ik heb de kerstboompjes uit het papier geknipt en net zo kriskras opgeplakt als net achtergrond papier. De stempel is van Eline Pellinkhof, de ijsster van MD. 
Ik wens jullie een fijne dag, en bedankt voor het langskomen, ik ga zo meteen het bos in voor een lange wandeling met de hond! 

Reacties

  1. Leuke kaart, en hier gaan vouw-dingen altijd mis. Als ik iets van een doosje of verpakking maakt, begin ik de eerste altijd in gewoon goedkoop printerpapier, want dan zie ik ook meteen wat ik fout doe. Is trouwens geen garantie dat de 2e wel goed is. Dus ik vind het erg knap dat je er toch een soort z-fold-kaart van hebt weten te maken. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje weer met hele mooie kerstboompjes die je ons laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Leuk die kerstbomen kris kras door elkaar. Hoop dat je lekker hebt gewandeld. Ik krijg zo een vriendin de hele dag op visite. Ze heeft het ook te pakken van het kaarten maken....zooooo leuk!
    Fijne dag nog.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en de kleuren zijn prachtig

    MAlika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is ondanks je geworstel wel leuk geworden. Het voordeel is wel dat niemand ziet dat jij er mee geworsteld hebt en dat het uiteindelijke resultaat anders is dan je gedacht had ;).
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Overkomt iedereen wel eens, dat je iets voor ogen hebt en het dan niet lukt. Hieraan is dat niet af te zien, je hebt er een mooie draai aan gegeven, erg leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is dat je het zegt,hoe dat je het voor ogen had.... maar het is een prachtig kaartje Ingrid niets van te zien...en met die kerstboompjes geeft het een mooi speels effect...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch vind ik het wel een erg leuk kaartje geworden hoor. Maar ik begrijp je wel hoor. Soms heb je iets heel anders in je koppie zitten dan wat het uiteindelijk geworden is. Schrale troost... Komt bij mij ook wel eens voor. :o(

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerstkaart Ingrid, ik vind de kleuren ook zo super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij zien er niets meer van hoor.....er gaat altijd wel eens wat mis toch?
    Je hebt er een prachtige '' kerstbomenkaart '' van gemaakt....ik tel er wel negen!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke uitvoering, komt me bekend voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook daar leren we weer van denk ik altijd maar want hier gaat regelmatig iets heel anders dan de bedoeling was hihihi! Ik heb dat papier met boompjes ook en vind dat je er toch iets heel leuks van hebt gemaakt Ingrid en de volgende wordt vast weer helemaal zoals je wilt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een erg leuke en vrolijke kerstkaart met al die boompjes
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kerstboompjes genoeg Ingrid!! Dus voor de challenge helemaal geslaagd! Leuk dat je weer meedoet met mijn challenge!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Hoi
    Wat een leuk kerstkaartje is het weer geworden .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.