Candy - snoepje!

Als het goed is blijft dit bericht bovenaan staan tot 30 november 18.00 uur.
Op die dag bestaat mijn blog namelijk 1 jaar, en dat is reden om iets weg te gaan geven, voor jullie te bedanken voor al jullie lieve reacties het afgelopen jaar. 
Wat is er in 1 jaar tijd veel gebeurd, wat leer je veel mensen kennen, en vooral wat doe je veel inspiratie op geweldig. 
Het enige wat je moet doen is een reactie onder dit bericht achter laten, en aan geven dat je mee wil doen, alle namen gaan in een pot, en op 1 december maak ik de winnaar bekent zodat het pakketje nog op tijd voor de feestdagen bij jouw is, er zit nl ook nog kerstmatriaal in. 
De teller van mijn volgers staat nu op 62 en al deze mensen mogen mee doen, ik zou er niet aan moeten denken dat de candy naar een " vreemde" gaat. Verder wil ik mijn familie en ook collega's te vragen ook te reageren als zij dat willen, zij zijn ook degene die achter de schermen me vaak supporten. Voor jullie heb ik iets aparts. 
Ik wens jullie nog een fijne dag toe. 


Reacties

  1. Hoi Ingrid,

    Wow! Wat een candy! Wat een ontzettende leuke dingen ook om te krijgen! Echt super dat je zo iets doet! Ik doe erg graag mee!
    Ik wacht in spanning af tot 30 november!

    Groetjes Anna Laura
    madebyannalaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat gaaf. Wat een mooie dingen en wat super dat je die gaat weggeven.ik waag graag een kansje. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige candy !!!
    echt een beauty
    en zóóóó trendy
    hou me aanbevolen voor adoptie :-)

    groetjes, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid
    WAT EEN GAVE CANDY!!!! Gelukkig volg ik je al een tijdje, en dat je zoiets leuks weg geef aan je trouwe volgers is echt super leuk van je. Ik doe heel graag mee met de verloting en wens je veel knutsel plezier en fun met je blog!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijna alweer één jaar - de tijd gaat snel als je het leuk hebt (-: En leuk hebben we het als creatieve bloggers zeker, toch?! Gefeliciteerd met deze eerste mijlpaal.
    Jouw candy is werkelijk een snoep-pakket! Leuk dat je dit organiseert!
    Groetjes en een goed weekend,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW Ingrid wat een giga candy, onwijs leuk dat je op deze manier je 1e blogverjaardag wilt vieren en ik doe heel graag mee!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid,
    Wat een leuke candy!! prachtig, daar doe ik graag aan mee, het is zó leuk in Blogland, dat vind ik ook, veel fijne contacten, dat maakt het super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid, wat een gave candy! Ik doe graag mee! Maar natuurlijk volg ik je niet daarom, maar om lekker veel inspiratie op te doen! Je maakt superleuke creaties en dus: ga zo door! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Ingrid,
    Jeetje is het al een jaar geleden dat je met je blog bent gestart? Time flies.
    En als een jarige trakteert, mag je lekker mee snoepen.....maar dat doen we wel vaker.
    Ga in ieder geval zo door met je blog want dat is een onderdeel van mijn dagelijkse routine....even kijken wat je weer voor creatie hebt gepost.
    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid, wat een mooie candy.
    Leuk he, dat bloggen....gaat ook wel veel tijd inzitten maar je krijgt er ook heel wat voor terug ;-)
    Ik zet hem in mijn sidebar en wie weet krijg je er dubbel zoveel volgers bij!
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi er is al heel veel gezegd in de voorgaande berichten....
    Ik zeg gewoon dat ik het tof van je vindt om een candy weg te geven, en net als velen doe ik graag mee!
    Ik hoop nog veel creaties van je te zien! groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk hè, dat bloggen. Heel verslavend.
    En leuk dat je een candy gaat weggeven, ik doe dan ook graag mee voor deze prachtige candy.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ingrid
    Erg verslavend dat bloggen en er gaat zeker veel tijd in zitten paar dagen geen tijd gehad en weer het een en ander gemist bij je kaartjes .
    Al kijk ik vaak wel even snel maar kom soms niet aan een reactie geven toe .......
    Wat een super leuke candy heb je erop staan en zo,n jaar bloggen vliegt ook voorbij toch....??!!
    Heel veel succes nog ik blijf je komend jaar ook volgen hoor .
    Fijn weekend Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alweer een jaar aan het bloggen, proficiat met je jubileum Ingrid, op naar de volgende vele creatieve jaren! Ja, dat is inderdaad één van de leuke dingen van het bloggen, niet alleen dat je met allerlei creatieve vormen in aanraking komt, maar meer nog dat je zulke leuke mensen leert kennen! Ik zeg wel eens gekscherend tegen mijn man "als politici wat meer van ons bloggers zouden weg hebben, zou de wereld er heel wat vrolijker, kleuriger en mooier uitzien!" Hele gave candy heb je op je blog staan, waag graag een gokje als dat van jou mag ;-) Geniet van je weekend, lieve groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie mijlpaal! Leuk dat je zo enthousiast bent over bloggen (ik deel het helemaal!), we komen met zn allen ook graag een kijkje nemen bij jouw creaties. Wat een geweldige candy geef je weg, een waar pretpakket voor iedere knutselaar! Ik waag graag een kansje! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk hoor, dat je blog bijna 1 jaar bestaat en dat je daar een candy aan vast bindt. Zie er goed uit het pakket!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jouw blog bestaat al bijna 1 jaar! Wat leuk is dat! Volgens mij was ik volger van het eerste uur. Ik bezoek je blog graag. Er is veel leuks te zien. Wat lief dat je zo'n geweldig pakket onder je trouwe volgers verloot! Hopelijk komen er nog heel wat blogmaandjes/jaartjes bij. Ik wens je in elk geval veel succes en vooral veel plezier!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk en aardig van je Ingrid dat je zo'n gave candy weg geeft. Ik doe graag mee. Regelmatig kom ik bij je kijken naar je mooie creaties. Daar krijg je toch elke keer weer inspiratie door. Op het moment heb ik erg weinig tijd, druk met werk en andere dingen, maar ik probeer elke keer een berichtje achter te laten.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat super leuk dat je dit wilt vieren en nog een snoepje weggeeft ook!! Alvast gefeliciteerd!!
    Je maakt altijd hele mooie en leuke dingen! En ik vind het natuurlijk extra leuk dat je meedoet met mijn kerst-challenge :-)
    Ik wens je nog heel veel mooie en gezellige blogjaren!! Ik kom in ieder geval regelmatig bij je kijken!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heeeyyy lieve mama,

    Ja inderdaad wij supporten je altijd heel hard! Dus wij doen mee voor de collega, vrienden en familie prijs met zn 2en(dubbel kans?!)P.S: veel succes allemaal met het winnen van dit gewekdig leuke pakket! Xx Lieke en Paul

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ach wat lief, zeg, de reactie hierboven!! Ik doe graag mee, want deze candy.........geweldig en je wordt er niet dik van. Dat is een mooie bijkomstigheid.
    Ik ben in elk geval blij met ons blogcontact, altijd leuk om bij je te kijken en ook leuk om je reacties te elzen op mijn eigen en andere blogs!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gave candy ter ere van je 'blog-verjaardag' !!! Tuurlijk waag ik graag een gokje. Ik kom altijd met veel plezier op je blog een kijkje nemen. ik wens je nog vele jaren plezier in het bloggen en kaarten maken.
    fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha Ingrid,
    Voor een feestje zijn we altijd te vinden maar meestal KRIJGT de jarige kadootjes maar jij geeft ze WEG!!!
    En WAT voor een kadootje....SUPER LEUK!!
    Je weet dat ik echte blog-fan van je ben en al heel wat kaartjes "gelift"heb van je.
    Ongelofelijk dat we een paar jaartjes geleden begonnen zijn met een heel klein boekje te maken en dat jij je ontwikkeld hebt tot een ware scrap-ster!
    PROFICIAT en .....GA ZO DOOR!!
    Groeten, Marjo.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag Ingrid, wat vliegt de tijd!
    En wat een leuke candy geef je weg, ik waag ook graag een gokje.
    Fijn weekend!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Woow wat een prachtige candy is dit Ingrid!! Gefeliciteerd met je 1 jarige blog! Ja bloggen is leuk en je doet veel inspiratie bij elkaar op!! Nog veel blogplezier verder.
    Groetjes,Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Ingrid,
    Allereerst, proficiat met je blog, alweer een jaar oud..
    Ik vind het erg leuk om je tevolgen, en af en toe eens een kaartje te "liften" hihi..ik weetnu wat dat is..
    Ingrid ga vooral door met deze blog, zodat wij je nog lang kunnen volgen, en "liften"(af en toe)
    En nu ga je ook nog kadootjes weggeven..super leuk idee.
    Heel veel succes en plezier met jeblog..
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Ingrid,

    Proficiat met je 1-jarig bestaan van je blog.

    Wauw, wat een supergave candy. Als trouwe volger doe ik natuurlijk graag mee.

    Grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ha ingrid, een super gave candy.Wij mogen regelmatig genieten van je kaarten en stiekum ideetjes opdoen. ga zo door en nog veel succes.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Ingrid,

    Gefeliciteerd alweer 1 jaar,wat gaat de tijd toch snel en wat een super candy.
    En ik doe graag mee.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Ingrid,

    Via Ans ben ik op je blog terecht gekomen en ben je nu ook gaan volgen.
    Ik had al vaker bij je gekeken...want je maakt prachtige creaties!
    Uiteraard doe ik ook graag mee met je candy.
    Misschien vindt je het leuk om bij mij ook een kijkje te komen nemen.

    Lieve groetjes van Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Via SU-per challenge blog bij je terecht gekomen, je maakt mooie dingen, ga volger worden en ding graag mee naar de candy.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  33. 1 jaar in blogland... Ik ook alweer bijna, wat gaat dat hard en wat is het toch verslavend! Op naar nog veel meer inspirerende jaren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. alweer een jaar, wat gaat de tijd snel. Het blijft toch leuk dat bloggen, al komt het er helaas niet altijd van. Fijn weekend, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Van harte met je bijna eenjarig blog bestaan alvast! Leuke candy, ik doe niet mee, want kom hier al om in de spullen, maar je maakt er vast iemand superblij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Ingrid,

    De tijd vliegt als je éénmaal aan t bloggen bent geslagen, het is oh zo verslavend maar ook zo leuk:)!

    Geweldige leuke candy en bij deze alvast gefeliciflaptaart met je 1-jarig blogbestaan, op de naar t volgende jaar.

    Groetjes Aletta en tot blogs...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ook ik wil wel graag meedoen met de candy lijkt me heel leuk.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. hoi ingrid
    door het kijken van je prachtige kaart bij het kleurenkaartenteam zag ik dat ik nog geen volger van je was, dus gauw mij aangemeld en zag ook nog een geweldige candy dus wil ik graag meedoen om zo lekker snoeppie te kunnen winnen,hifi
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi,
    Ben al vaker langs geweest voor het kleurenkaartteam en de 52 weeks of Christmas, maar was blijkbaar nog geen volger. Gefeliciteerd met je bijna 1 jarig bestaan. Super. Als het mag waag ik graag een gokje, ben niet helemaal een vreemde.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuk! Ik ben dol op deze 'snoepjes'. Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je blog.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Via Ans kwam ik op je blog en heb me gelijk maar aangemeld. Altijd leuk om bij anderen mee te kijken. Je bent bij mij ook van harte welkom hoor.
    En ik ben dol op leuke hebbedingetjes, zeker als er voor de Kerst bij zit. Gefeliciteerd met je 1 jarige blog.
    Gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ook ik wil wel graag meedoen met de candy lijkt me heel leuk.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ook al weer bijna 1 jaar in blogland....leuk is dat hé?? En super dat je daar een candy voor weg gaat geven Ingrid...daar wil ik natuurlijk ook heel graag een kansje op wagen....wie niet!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Ingrid,

    Wat een gave candy geeft je weg voor je 1 jarig bestaan van je blog SUPER wie wil die nu niet winnen, ik wil ook wel een kansje wagen hoor.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Ingrid,
    Gefeliciteerd met je een jarig jubileum! Wat een leuke candy. Ik doe graag mee.
    Heel veel liefs en op naar de komende jaren.
    Eline Nijman

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Ingrid,
    Al één jaar je eigen blog. Heel leuk. Ik kijk er vaak op om weer wat ideetjes van je te "lenen". Wat een creativiteit. Ik ben soms jaloers op de mooie dingen die je maakt. Ik hoop dat je nog heel veel kaartjes maakt en er veel plezier aan blijft beleven.Laat de taart maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Ingrid, ik keek wel eens op je blog omdat je dezelfde stijl en smaak hebt als ik. Je maakt prachtige kaarten. Dus nu ben ik maar volger geworden>doe ik nog eens wat inspiratie op!
    Alvast van harte gefeliciteerd met je 1-jarig jubileum En ik loot graag mee.
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Dag Ingrid, je maakt super kaarten, en ja daarom ben ik ook volger en laat ik regelmatig een bericht na bij jou.
    Natuurlijk doe ik ook graag mee met je snoepje. Dus bij deze een heel leuk weekend, en proficiat met je 1 jarig jubileum.

    groetjes malika

    BeantwoordenVerwijderen
  49. hoi,
    ben net volger geworden.
    Hopelijk mag ik ook meedoen.
    Wat maak jij mooie dingen seg.
    Groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Woeps wij zien net dat wij nog helemaal niet meedoen aan deze te gekke candy! Maar wij zijn gelukkig nog net op tijd! een 1 jarig bestaan van je blog alweer..zo wat gaat dat snel! dat is een feestje waard toch?! Wij willen je heel graag feliciteren via deze weg! Al willen wij ook vragen of wij jouw adres zouden mogen hebben? want bij een feestje hoort toch eigenlijk wel een kaartje hè? Maar in ieder geval bedankt dat wij mee mogen doen aan deze geweldige candy! En wij hopen nog heel lang te mogen genieten van jouw mooie creaties!!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.