Stempelen

Afgelopen vrijdag was ik op de beurs in Den Bosch, en ik had van tevoren een lijstje gemaakt met wat ik wou, ik neem altijd contant geld mee en op=op. Deze keer had ik veel stempelinkt op mijn wenslijst staan, ik heb hele mooie stempels of zelf gekocht of ondertussen gewonnen of gekregen en ik heb eigenlijk alleen maar standaardkleuren, ik heb ook op de beurs speciaal papier gekocht om te stempelen en te kleuren, en ik ben het gaan proberen en ik ben er heel blij mee.
Kijken jullie mee naar het kaartje, het idee is van Pinterest, ik heb het kaartje geen tekst gegeven zodat je het voor meerdere doeleinden kan gebruiken. 

De korenbloemen zijn van Kars, dit zijn de kleine stempels, dus gewoon een paar keer langs elkaar gestempelt, de grotere bloem is van Joy, de achtergrond bolletjes is een grote langwerpige stempel van Kaiserkraft, de vogel is van Eline's huis. De kleuren die ik heb gebruikt zijn, crushed olive van tim Holtz, memento- gray flannel. Heel simpel maar met een mooi resultaat! Ik kan weer vooruit met mijn stempels. 
Deze kaart doet mee met: DCL-uitdaging#192- alles mag
Fijne dag.


Reacties

  1. Wow wat mooi is dit zeg! Een schitterende combinatie van kleuren en materialen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat weer prachtig gedaan .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje, voor meerdere doeleinden, ziet er heel MOOI uit Ingrid en het is een MOOIE combi met al die verschillende stempels.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit gaat je goed af Ingrid. Het is een prachtkaart!! Leuke opzet en pracht kleurtjes!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo ga ik ook altijd naar de beurs, boodschappenlijst en centjes en dat werkt heel goed zoals jij hier laat zien, super kaart Ingrid!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Slim om het zo aan te pakken, zo'n beurs. Voor je het weet koop je veel teveel. Boodschappenlijstje maak ik ook :) Je kaart met de laagjes vind ik erg mooi! gave stempels heb je gebruikt. Leuk dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid,
    Je gaat als een speer, ik kan je niet bij houden met reageren, maar je kaartjes zien er weer heel leuk uit, ik heb ze natuurlijk allemaal weer even bekeken. En op een beurs kun je zo lekker ideeën opdoen, ik ga morgen naar Zwolle. Zelf heb ik nog nooit een lijstje gemaakt, maar neem wel contant geld mee, en op is op, hihi.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg gaaf gedaan! Ik moet ook eens beginnen aan stempelkaarten. Ik gebruik vaak alleen de teksten. Ben wel sinds kort ook aan het inkleuren van stempels met markers begonnen. Ik neem inderdaad ook altijd gepast geld mee naar zo'n beurs, en op is op ja, anders blijf je kopen hihi! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bijzonder leuk kaartje Ingrid. Mooie kleuren inkt heb je gebruikt.
    Dank voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ingrid,

    Wauw, super mooie kaart. Schitterend.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je maakt prachtige dingen, super hoor ben gelijk volger geworden

    groetjes Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit mooi! Heel bijzonder met al die stempels, maar door de gebruikte kleuren straalt het ook een bepaalde rust uit. I love it!
    Groetjes, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Ingrid, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fantastische kaart Ingrid! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi met mooie kleuren zeg prachtig kaartje. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.