Jarig- bird day

Vandaag weer een kaartje voor een jarige.
Hebben jullie dat ook wel eens dat je zin hebt om met bepaald papier aan de slag te gaan, het papier van Eline Pellinkhof, is onderling heel goed te combineren, ik zag in haar nieuwe agenda, dat er ook de vogeltjes in verwerkt waren, in hele mooie kleuren, deze lijn van kleuren een beetje aan gehouden, en het blokje van het winterhuis en zomerhuis een beetje gecombineerd met stipjes,jaaaaaa. Ik gebruik de vogel gewoon veel te weinig terwijl ik hem zo leuk vindt. De stansjes, met gescheurde rand, en de tab gebruikt van de babylijn, ook het bloemetje is van Marianne Design, en heb ik verschillende keren uitgestanst voor een voller effect. De brad met vlinders erop past er prima bij, vogeltjes zingen dus ook de noten konden niet ontbreken, lintje is ook van het zomerhuis. Ik heb er nog maar een kaartje mee gemaakt met het papier, en ik ben blij dat ik het vogeltje weer eens gebruikt heb. 

Reacties

  1. Mooie kaart.....
    Mooie kleuren heb je gebruikt.

    Bedankt voor je deelname bij Card & Scrap

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke ideeen kan je uit die agenda halen joh!! zo gaaf en ja heb het papier ook zooo mooi ... je kaart is prachtig joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Ik ben maar gelijk je volger geworden. Wat maak jij een vrolijke kaarten. Al die kleuren, heerlijk.
    Groetjes, Monique
    www.knutselsenkadootjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid,

    Super mooi kaartje. Heel vrolijk.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker vrolijk kaartje, ziet er super uit. Ik heb hetzelfde met de uil,vind hem super gaaf maar gebruik hem te weinig.Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geworden, ik dacht eerst dat je tape had gebruikt, maar toen ik beter keek zag ik wat anders. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi
    Een super leuk en vrolijk kaartje mooie paiertjes heb je ook gebruikt .
    enne gezellig dat je meedoet met de challenge bij EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker vrolijk kaartje. Vogeltjes en bloemen doen het altijd goed.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattig kaartje helemaal leuk.
    we zijn gelijk volger geworden.
    kom ook eens een kijkje nemen op ons blog.

    lieve groetjes,de hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je bloem daarom ook geweldig! Leuk dat vogeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje, mooie bloem.

    Dank je wel voor het meedoen met de cards and scrap challenge

    Liefs ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuk kaartje! Heel gaaf gedaan! Mag ik je vragen waar die muzieknoten van zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Linda, bedankt voor je reactie, de muzieknoten zijn van My Favorite Things, die namics. Ik weet niet of je ze al ooit hebt gebruiken, maar ze hebben hele leuke dingen. groetjes, Ingrid.

      Verwijderen
  13. Vrolijk gekleurd kaartje en wat is de vogel leuk!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje Ingrid, supermooi.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is ie mooi.
    Leuk dat je meedoet bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige uitwerking van de uitdaging van deze week, mooie kleuren ook!
    Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap Challengeblog.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier word je toch helemaal vrolijk van als je dit kaartje met je verjaardag ontvangt?? Heel mooi! Papiertjes combineren prima hoor! Super!
    Vogeltje moet je vaker gebruiken, zo leuk!

    Groetjes Paulien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.