maandag 22 juli 2013

Summer-jarig

Ik ben vandaag de hitte buiten even ontvlucht! Dit is me net iets te warm weer, binnen maar een kaartje gemaakt, niet dat dat een straf is hoor! Ik kreeg zaterdag een pakketje thuis, wat ik had gekocht, het was de build-a-card-kit bij Oma Dee. Het was een lekker zomers pakketje met erg leuke voorbeelden en dingetjes erin om kaarten te maken, ik heb een verjaardags kaart gemaakt voor mijn schoonzusje. Het papier is van simple stories- i heart summer, ik heb een beetje naar de voorbeelden gekeken en daar een beetje mijn eigen draai aan gegeven, de stempel is van MfT- birthday, en de andere hello stempel zat bij de kit en is van MME- find your wings and fly, verder afgemaakt met sequins deze komen ook uit de kit.
Ik wil jullie hartelijk danken voor jullie bezoekjes en reacties, en mijn nieuwe volgers Misseke en Joyce welkom heten op mijn blog, leuk dat jullie hier zijn. 
Nog een fijne dag gewenst. 

10 opmerkingen:

Sylvia zei

Erg leuk gedaan. Ja het is inderdaad nu wel erg warm he.

Groetjes Sylvia

Marcella zei

Hoi Hoi
Wat een super leuk en zomers kaartje heb je weer gemaakt .
Ziet er erg leuk uit .
Groetjes Marcella

Nelleke zei

Het is wat met het weer in Nederland. Gelukkig is het vanavond minder warm en zitten we lekker buiten. Gelijk heb je om dan een kaart te maken en die is super. Groetjes, nelleke

Berlinde zei

Wat een leuk zomers kaartje Ingrid, mooi papier en leuke sketch. De sequins geven altijd iets extra aan een kaartje, ik gebruik die de laatste tijd ook veel op mijn kaartjes.
Lieve groetjes, Berlinde

GerJanne zei

Hoi Ingrid,
wat een enig kaartje heb je gemaakt, Mooi strak.
Groetjes,
GerJanne

Antoinette Voorn zei

Wat een juweel van een kaart met deze prachtig gekozen kleuren alles komt zo mooi uit !

Gr Antoinette

Irene zei

Dit soort kaarten vind ik zo leuk, mocht willen dat ik zoiets ook kon maken maar ach, dat maakt het bloggen juist zo leuk dat we allemaal zo anders creatief zijn!

xx Irene

Yolanda zei

Hoi Ingrid, ik dacht toch echt dat ik al volger bij je was, maar zag mezelf niet tussen je volgers staan toen ik even voor de zekerheid ging checken. Dus bij deze nog maar eens geprobeerd. Mooi kaartje heb je gemaakt met de kit. Lekker veel verschillende dessins gecombineerd met elkaar, leuk hoor. Ook een mooie lay-out gebruikt. Prima kaartje. Groetjes Yolanda B)

Unknown zei

Wat een mooi gemaakt kaartje Ingrid, lekker vrolijk en prachtig qua design! Goed hoor, zoals je al die fraaie papiertjes hebt gecombineerd! Dank voor je lieve reactie, erg leuk om te horen! Geniet van deze mooie zomeravond, zonnige groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

monique zei

Hoi Ingrid, hele mooie combinatie trouwens leuke lay-out heb je gebruikt,

groetjes, Monique