Kinderkaartje

Hallo lieve lezers,
Vandaag een kaartje voor een kindje. Pas geleden was ik in een hobbywinkel hier in de stad en zag ik dit leuke beertje in de opruimingsbak liggen. Leuk om er een kinderkaart mee te maken, heerlijk lief en schattig, het papier is een tikkeltje stoer, want het mag nu eenmaal niet te zoet zijn bij mij. Papier is van Echo Park -beertje is van Boofie en gekleurd met spectrum noir markers en gezet op een stukje kurk wat ik heb uit gestanst, verder rondjes, pijltjes en sterretjes en een touwtje voor een stoerder effect. 


Deze kaart doet mee bij: creapaleis- kinder/tiener kaart. 
Bedankt voor het langs komen, heel erg leuk! 

Reacties

  1. heey ingrid,

    een mooi kaartje is het geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, en dat kurk is ook erg mooi, dat zie je steeds meer. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Wat een coole kinderkaart is dat geworden. En wat een idee om het achtergrondje met kurk te doen. Weer wat geleerd! Super hoor...
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart! Dat stukje kurk maakt het net een beetje stoer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje, Ingrid.
    Het kaartje hieronder vind ik ook heel mooi.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid

    JAAAA leuk die stempel ik heb er ook al verschillende keren mee in mijn handen gestaan .
    Vind het zo een erg leuk kaartje geworden .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje. Lief, maar ook een beetje stoer.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.