CAS kaartje - herfst blaadjes

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost, het is heerlijk herfstweer....

met de overgang van zomer naar herfst ben ik nooit zo blij, ik moet altijd weer even aan wennen om niet zomaar meer naar buiten te kunnen lopen, of de ramen en deuren open te hebben staan, maar als het eenmaal een tijdje herfst is, kan ik er ook van genieten, de blaadjes, de mooie natuur, 's avonds een dekentje op de bank en een kaarsje aan met een echte herfstgeur.. 


Ik maakte vorige week al dit kaartje, maar zag dat de challenge bijna is afgelopen, dus ook snel plaatsen.. 
De blaadjes zijn gestempeld en daarna gekleurd met alcohol stiften, ik vouwde ze een beetje naar het midden toe met een vouwbeen. en plakte de blaadjes ook alleen in het midden vast, zodat de zijkanten om hoog blijven staan, net zoals echte blaadjes....
De tekst spreekt voor zich.... 

Dit kaartje doet mee bij ; CAS on Friday - autumn
bij de vorige challenge daar stond ik in de top 3, leuk om te zien.... 

Ik wens je nog een mooie dag toe, morgen ben ik er weer met een hele verse 
kerstkaart, zoals martina zou zeggen, en die moet ik nog gaan maken...

Tot morgen..





 

Reacties

  1. Heel erg super, vet, gaaf, mooi.
    Wat mooi om de blaadjes alleen in het midden te pakken.
    En de kleuren, wauw, mooi gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi CAS kaartje Ingrid. Die blaadjes zijn gaaf en je het mooie kleuren gekozen.
    Klopt wat je zegt, dat is waar ik ook altijd aan moet wennen...en als het dan eenmaal weer vroeg donker is vind ik dat ook weer gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.