CAS kaartje....

*Stampin' Up! bestellen 10 december *


Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe week, 
en een nieuwe blogpost....
Vandaag heb ik een CAS kaartje - gemaakt in opdracht - 
voor iemand die haar 60e verjaardag mag vieren.. 

Ik ging aan de slag met de wet Sip Sip Hooray, 
een set uit de Autumn/Winter catalogue, maar heel bruikbaar 
voor verjaardagskaartjes.... 

Ik stempelde met zwarte inkt, en vulde de glazen met gouden embossingpoeder, 
onder maakte ik een randje met oude tapejes van SU, de een zwart wit - de ander goud...


Ik heb dus gekozen voor zwart - wit - goud.. 

Hieronder zie je de gebruikte producten en daaronder zie 
je de carry over list van de herfst -winter catalogus - de producten 
die blijven dus.....

Tot later deze week, ik heb nog kaartjes liggen 
om te laten zien, nu nog een gaatje tijd vinden voor een blogpost 
te maken... 
een mooie week gewenst...







Product List

Reacties

Elle-Jeanne zei…
Mooie CAS kaart.
Groetjes Elle-jeanne
Irene zei…
Super leuk Ingrid!
XxIrene
Daphne zei…
Door het goud wordt het extra feestelijk vind ik.
Deze set is zeker mooi om felicitatie kaartjes mee te maken😍
Gina zei…
Mooie CAS kaart met de glaasjes ! Groetjes, Gina
Wat een mooie feestelijke CAS-kaart Ingrid. Mooi gecombineerd met dat goud erbij.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Heel leuke kaart Ingrid! Mooi effect geeft het als je een item iets verhoogd opplakt!