Reminder Knutsels & Kadootjes..

*Stampin' Up! bestellen 16 april*
* Workshop koffie en kaart 8 mei*

Hey hallo, 

En welkom bij de reminder kaartjes van Knutsels en Kadootjes. 
het thema is; 

oranje boven

oranje moet bij ons de boventoon voeren..
Ik heb al heel veel leuke kaartjes bij inzendingen gezien. 
Maar natuurlijk zijn wij blij met nog meer mooie inzendingen... 

Daarom vandaag, op de verjaardag van mijn dochter Lieke, de reminder..
Ik heb de achtergrond gestempeld met pumpkin pie, daarop een oranje pumpkin pie cardstock 
kaartje gemat, en daarop weer een houtnerf achtergrond papiertje.... 



klik hier! om naar het blog van Knutsels en Kadootjes te gaan. 
En laat je nog even inspireren door de leuke voorbeeldjes van mijn teammies..

Ik heb weer een workshop gepland voor de maand mei. 
En wel op 8 mei, dan is er een koffie en kaart workshop. 
Deze begint om 19.30 uur, en je mag zelf uitzoeken met welke producten je aan de slag gaat. 
Dus wil je nou die ene set nog uit proberen of met een ander product aan de slag, het kan allemaal. 




En gisteren ging er ook een nieuwsbrief de deur uit.
Heb je deze gemist, dan kun je je aanmelden in de sidebar voor de nieuwsbrief, en zo mis je dan niets meer. Je kan me ook een mailtje sturen, zodat ik je kan toevoegen.


En afgelopen donderdag had ik een workshop met CAS kaartjes, hieronder zie je de voorbeelden die zijn gemaakt. Zijn ze niet geweldig. 


En hieronder zie je mijn Bitmoij, iets voor altijd mee af te sluiten, 
of zien jullie liever alleen de tekst ? 
In ieder geval ik wens je een fijne zondag toe..
Geniet er van, wij gaan in het klein de verjaardag van Lieke vieren, 20 is ze al weer geworden. 
Zij zit midden in de tentamens, en ook Paul heeft dinsdag examen,
 dus niet al te veel tijd voor een groot feest... 







Reacties

  1. Gefeliciteerd met Lieke, je mooie oranje kaart én je énige avatar😍!
    Gezellige dag,XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gemaakt, je kaart.
    Komt heel mooi uit, dat oranje.
    Fijne dag enne.....leuk, je Bitmoji!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Ingrid, ik gebruik bijna nooit oranje zonde eigenlijk want het is wel een vrolijk kleurtje. Gefeliciteerd met en voor Lieke.
    Ik vind je bitmoji leuk.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof kaartje en ook de CAS-kaartjes van je workshop zijn leuk. Maak er een fijne feestje van, Lieke gaat er vast van genieten. Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er allemaal weer prachtig uit Ingrid. Proficiat met de jarige.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.