Mannenkaart....

*Workshop mannenkaarten vanavond - workshop werken met hartjes 14 februari*
*Stampin'Up! bestellen 5 februari 10.00 uur*
* Please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog, thank you.. *

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe blogpost...
Maar goed dat jullie gisteren je ook niet hebben laten beïnvloeden door blue monday. 
Ik ging gisterenmiddag nog even aan de slag, voor de workshop 

mannenkaarten

van vanavond.. ik had al verschillende voorbeelden gemaakt, maar altijd leuk om nog meer te laten zien.... 
Ik maakte een kaartje aan de hand van een schets, altijd voor mij een makkelijk leidraad.. 
Ik heb al vaker gezegd dat de set Bubble Over, mijn meest gebruikte set is...En dat is echt waar zo..
Ook deze keer ging ik er mee aan de slag... 
Ik stempelde de sterren met rondjes in twee kleuren groen..
Granny apple Green en Shaded Spruce...
Ik stempelde nog een grote tekst.. 
En de kleine sterretjes erom heen haalde ik uit de set Amazing Congratulations... 


Hieronder zie je de schets...
Deze kaart doet mee bij Case This Sketch - #CTS305
Al klik je op de afbeelding hieronder ga je naar het blog. 


Ik ben bijna klaar voor de workshop van vanavond, misschien laat ik morgen nog meer mannenkaartjes zien.. wie weet...
Nu nog even de stroopwafelcake bakken, en alles klaar zetten..
Tot snel weer... 



Product List

Reacties

  1. Superleuke mannenkaart en die sketch heb je heel mooi uitgewerkt. Je maakt er weer een feestje van vanavond, met de stroopwafelcake! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart ! Hoop dat je avond fijn verloopt , klinkt in ieder geval erg goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf! Bedankt voor de inspiratie, leuk om de set zo te gebruiken.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, zoals je de sketch verwerkt hebt.
    Ik hoop niet dat je workshop in het water euh, sneeuw is gevallen?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.