CAS kaartje - one layercard

Hey hallo, 

Afgelopen weekend, liet ik jullie al een CAS kaartje zien, wat ik vrijdag gemaakt had. 
Ook vandaag laat ik jullie een CAS kaartje zien wat ik gemaakt heb voor de challenge van CAS on friday. 
Het thema daar is 

maak een one layercard



Ik ging aan de slag met de leuke set Swirly bird, een mask gemaakt van cirkels, en daarin met daubers en inkt wat kleur aangebracht. Daarna de cirkels erover heen gestempeld. Een lijntje gemaakt met een fineliner, een mooie tekst gestempeld en klaar was mijn kaartje. 
Een leuke uitdaging. 
Ik ben benieuwd wat jij er van vindt...
Deze kaart doet mee bij...CAS on Friday



Morgen ben ik er weer met een kerstkaartje...
Tot dan...

Product List

Reacties

  1. Mooie kleurtjes op dit kaartje en wat is je zelf getekende kader leuk! Ik vind 'm heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh....mooi geworden, Ingrid. Gave kleurencombi is dit toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. De kleuren vind ik super!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie CAS kaart Ingrid.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig dit CAS kaartje Ingrid, hele mooie kleurencombinatie

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeeee, wat een gave kaart is dit, zeg! Geweldig die gekleurde cirkels en de zwarte accenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh das leuk gedaan Ingrid ! Mooie kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toffe kaart in een mooie kleurencombi!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaartje prachtig geworden Ingrid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Ingrid, leuk dat je meedoet bij CAS on Friday :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.