Bloghop team Uopia - Yeah - nieuwe spullen!

Welkom bij de bloghop van team Utopia!
Morgen is het eindelijk zo ver, de nieuwe catalogus gaat uit komen, voor het najaar. Dat betekent een catalogus die in het teken zal staan, van herfst, halloween, en kerst en nieuwjaar natuurlijk..
Tijdens deze bloghop, hop je van de een naar de andere blog, en krijg allemaal nieuwe artikelen te zien...
Ik ben aan de slag gegaan, met maar liefst twee Nederlandse sets die zijn uit gekomen in deze catalogus.. Dat zijn Decemberlabels en Nacht in Bethlehem..

Voor het blog van 52 Weeks to Christmas, maakte ik de onderstaande kaart, want daar begint morgen een nieuwe challenge, met als thema;

 maak een label op je kaart. 

of maak een labelkaart. Colien bedacht het thema.... 


Ik maakte met de set Decemberlabels een kaartje... 
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC. 
Voor nog meer inspiratie van mijn team maatjes.. 
Ben je hier om te hoppen, lees dan nog even verder..... 



Verder maakte ik met de December labels 10x10 kaartjes..
In zwart-wit...Leuk om bij een kadootje te doen, met een mooi rijmpje aan de binnenkant. 


Bij de bovenstaande had ik de kadootjes gebruikt, deze zijn niet van SU, SU heeft deze wel in het assortiment. De set Happiest of Days heeft een hele leuke kadootjes stempel.. 


Met de set Numbers of Years en de  tekst gemaakt met de set Labeler Alphabet..Kom je heel ver. 


De sterren en de maan uit de dies die bij de set van Carols of Chirstmas horen.. .


De huisjes van het papier Just Add Color Specialty DSP..

Verder maakte ik nog meer labels, voor al mijn ontvangers van de Nieuwe Catalogus maakte ik een label, met een persoonlijke tekst op de achterkant. 


Het is gemaakt met het kerstpapier Merry Little Christmas DSP, papier in zwart - wit - en Old Olive. 


De labels zijn heel makkelijk uit te stansen met de bijpassende punch. 


Met de andere set Nacht in Bethlehem, heb ik de onderstaande twee kaartjes gemaakt. 
Het is een hele mooie set, die terug gaat naar waarom kerst ooit is begonnen. 
De geboorte van Jezus... 


Met de bovenstaande kaart heb ik eerst een achtergrond gemaakt met daubers. En daarna de huisjes uit gedraaid op wit papier..  


Dit bovenstaande kaartje is iets lastiger te maken. Het is een one layercard. 
Maar met maskingtape, en daubers kom je heel ver... 


Hieronder zie je de sets bij elkaar. 

De prijs van de bundel komt op €57.50, los is de stempelset €25.00 en de dies zijn los €39.00


De labels zijn inclusief punch €41.25, los is de stempel €24.00 en de punch is los €22.00
Klik je op volgende dan kom je bij Marieke Bart terecht. 
Wil je nog even terug; dan ga je naar teammaatje Thea Vercoulen. 
Ik wens je heel veel plezier en inspiratie met hoppen....


                              






Reacties

  1. Mooi, mooi! Erg leuk gemaakt allemaal. Nu moet ik die labels toch hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie labelkaart, en ook de Sint- en kerstkaarten zijn prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie dingen heb je gemaakt! (En zo veel...)
    Die labels zijn errug leuk, zeg!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaartjes en labels heb je gemaakt, dankjewel dat je weer mee doet met de bloghop van Team Utopia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, wat een productie en wat een gave kaartjes en labels heb je gemaakt! Ik ben bang dat ik ga zwichten voor de laatste stempelset ;) Ik laat het je weten!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het allemaal supermooi Ingrid!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oepssss, nu wil ik dus ook nog de Nederlandse stempelsets🙈Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SU-per leuk allemaal Ingrid!! En heel veel labeltjes vandaag :)
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten en labels Ingrid, supermooi !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super kaarten en mooie labels! Die nieuwe catalogus is hélemaal niet mooi! Hij is prachtig en ik weet niet wat ik moet kiezen....hahahaha.
    Bestelling volgt!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf allemaal! Wat leuk dat SU ook Nederlandse teksten heeft. Zelfs voor Sinterklaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeeeel mooi deze kaartjes en labels Ingrid
    zeker die van Sinterklaas zijn super en vooral met die nederlandse teksten
    ook de kerststansjes zijn prachtig...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben jij druk geweest, om al deze mooie dingen te maken. Leuke labelkaart! maar ook de Sinterklaas kaartjes zijn top.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amai, je bent druk bezig geweest! Je kerstkaarten vind ik om ter mooist, de combi wit/groen/zwart vind ik prachtig!
    De Bethlehemset vind ik ook al zo mooi!
    Sint is voor ons Vlamingen niet echt een kaartjesitem, maar ze zijn ook heel tof!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi je kerstkaarten, maar ik was vooral de sint-teksten aan het bekijken; zo leuk! Die zijn er niet veel... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.