Jarig met vlaggetjes, ballonnen en een varkentje

*Stampin'Up!bestellen dinsdag 27 juni, geef je bestelling door voor 10.00 uur 's morgens*
*Make&Take nieuwe catalogus 1 juli van 10.00-13.00 of 3 juli van 19.30-22.30 uur - opgeven verplicht*       

Pff wat was het gisteren een warme dag, 
zoals ik al schreef gisteren in mijn blogbericht, had ik me binnen geïnstalleerd met de ventilator en de deuren dicht. Ik ben gisteren alleen heel even naar buiten geweest om de hond uit te laten, maar dat was ook heel snel, en vlug weer naar binnen...
Niet echt gezond...
Maar Lieke en Paul gingen vol goede moed een dagje winkelen in Maastricht. 
Ze hadden het goed vol gehouden, maar als je buiten kwam van een winkel met airco, kreeg je toch een slag in je gezicht...Maar ze waren geslaagd, en ze hadden het gezellig gehad, met regelmatig een terrasje, dat is het belangrijkste...
Terug naar mijn kaartje wat ik gisteren heb gemaakt, en eentje wat ik woensdag heb gemaakt. 

Ik kreeg eind april de vraag van een oma, of ik voor haar dochter die 30 werd een kaart wou maken, maar ook voor haar kleindochter die in oktober 1 wordt. 
Destijds had ik al vrij snel de nieuwe catalogus gezien, en zag daar hele leuke stempels voor de kleine ukkepuk..Voor haar moeder die 30 werd was het lastiger..
Maar ik moest echt aan de slag want zij is 30 juni jarig..


Bij SU hebben ze een embossingpasta gekregen, ik kende deze al langer, maar het is heel leuk om mee te werken. Ik heb de pasta gemengd met een kleur Lemon Lime twist en daarna op gebracht op een mask - deze is van Memory Box, maar SU heeft ook hele leuk in een pakketje bij elkaar, van vier stuks. Verder aan de slag gegaan met de set Happy Birthday Gorgeous. Ook de ballonnen zijn daar van. Het papier op de achtergrond heeft glimmende stippeltjes wat het extra feestelijk maakt. De bloemetjes zijn aan gezet met Wink of Stella, en her en der zijn Incolor Glitter Acryl Shapes op geplakt in het hart van de bloemetjes... 


Voor haar dochtertje ging aan de slag This Little Piggy, het is zo'n schattig varkentje. Ik stempelde het op watercolor papier, en kleurde het in met aquapainters..In verschillende tinten rose..
Ik stempelde het varkentje ook een feestmutsje op van de set Better Together..
Ook stempelde ik haar naam, en ik heb dat nog even aan gezet met de aquapainter..
De vlaggetjes en ook haar leeftijd maken het af. 
In de foto kan je zien welke sets ik nog meer heb gebruikt..

Deze kaart doet mee bij DCL#276
Zij bestaan al 8 jaar en zij willen vlaggetjes of ballonnen op je kaart zien. 
Ik wil hen dan ook via deze weg van harte feliciteren met deze mooie mijlpaal. 
En ga zo door!....

Ik wens jullie alvast een goed begin van het weekend. 
Zondag ben ik er weer voor de reminder van Knutsels&Kadootjes...
Zie ik je dan? 





Reacties

  1. Wat een leuke kaarten! Voor de 30-jarige is ie feestelijk door de ballonnen en bloemen en op het andere kaartje zorgen de vlaggetjes voor vrolijkheid. En niet te vergeten het varkentje met feestmuts. Die is echt cute :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de varkentjes zijn super schattig Ellen. Dank je wel, groetjes Ingrid

      Verwijderen
  2. Heel erg gaaf! Allebei de kaarten, die voor de dochter en voor de kleindochter. Mooi kleurtje dat groen! En wat leuk dat Paul en Lieke samen gingen winkelen. Dat hoor je niet zo vaak, vader en dochter....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja GerJanne dat doen ze wel vaker, en dat is erg leuk, zie je inderdaad niet zo vaak dat mannen winkelen niet erg vinden.

      Verwijderen
  3. Super leuke kaartjes Ingrid. Ik vind het dp papier op je kaartje voor de 30 jarige ook zo mooi...
    Om te puffen was het gisteren, voor mij een werkdag en dat was totaal geen straf in de airco.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaartjes met een toffe kleurencombinatie. Heel leuk gemaakt.
    Ik ben ook blij dat het weer wat frisser is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 hele mooie kaarten voor moeder en dochtertje.
    Varkentje is Super cute.
    Prachtig fris van kleur.
    Leuk gedaan!
    Fijn frisser 😉 weekend verder, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beide mooi !!!!
    Leuk dat varkentje !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beide kaartjes zijn heel geslaagd, ze passen qua kleurtjes ook mooi bij elkaar. De kaart voor de 30-jarige vind ik heel erg elegant, mooi. En wat een schattig kaartje voor Tess met het leuke varkentje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaartjes allebei. ;) Dat varkentje is idd erg gaaf. Leuk dat je hem een mutsje opgezet hebt. ;)
    Bedankt voor je felicitaties en je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf die varkenkaart, die andere is ook prachtig! Zo gek, ik zie jou kaarten nooit scherp, maar dat ligt misschien aan mijn ipad??? Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.