Kerstkaart week 17 en start challenge

Goede morgen op deze Koningsdag!
Ondanks dat het oranje zal regenen overal, hebben wij hier onze kerstkaartjes om te laten zien. 
Wil je mijn oranje boven kaartje zien ? Scrol dan even naar beneden naar het bericht van gisteren. 

We zitten in week 17 van de kerstkaartjes en al weer de laatste donderdag van de maand april, dus dat betekent ook de start van een nieuwe challenge bij 52 WTC. 
Het thema van de challenge is; 

maak een grappige kerstkaart 

Op zich toch niet zo heel moeilijk of wel? 
Het DT team heeft in ieder geval leuke voorbeelden gemaakt dus laat je straks inspireren.. 
Ik maakte met de set Little Foxy een kerstkaartje.. Ik gebruikte ook het Foxy DSP papier, eigenlijk geen kerstpapier, maar je kan het heel goed ervoor gebruiken..
Little Foxy blijft in de catalogus..



Bij het woord Grappige kaart moest ik meteen aan foxy denken, hij is toch heel grappig niet dan? 
De onderstaande prijs valt er deze keer te winnen, en is beschikbaar gesteld door onze sponsor 
Kleurenfestijn uit Middelburg.. Klik op de afbeelding om naar de site te gaan... 


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog van 52 WTC te gaan. 
Doe ook gezellig met ons mee... 


Nog een gezellige koningsdag gewenst.

Reacties

  1. Het blijt een schatje, dat vosje! Een heel gezellig kerstkaartje maakte je.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje en die neus doet het wel! Moeilijke challenge vond ik maar iedereen heeft er een mooie en grappige kaart van gemaakt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje is het! Enig de kleine vos.
    Ik vind al jullie kaarten heel gaaf en ga proberen mee te doen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker een leuke kaart Ingrid, ik vind het ook een leuke challenge en ga mijn best doen om mee te doen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaart met het schattige vosje en zo leuk z'n rode neus.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schattig leuk vosje, mooie kaart Ingrid!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en ik probeer met de uitdaging mee te doen. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.