Nieuwe challenge K&K

Vandaag begint een nieuwe challenge bij K&K. 
Hebben jullie het paasontbijt al op? Hier is het even een snelle boterham vanmorgen, 
we gaan al op tijd richting familie in Brabant....
Dus het uitgebreide ontbijt gaan we morgen doen....

Het thema van de challenge is: Gebruik hout op je kaart. 
Ik heb houtnerf papier gebruikt van Marianne Design, wat heel mooi bewerkt is met swirls in hele mooie matte kleur grijs... 
Ik heb een soort deur gemaakt, of wandpaneel met daar aan een krans...
Ik ben helemaal gek op kransen, deze krans stempel van SU is dan ook veruit een van mijn favorieten, en ik hem hem al veel gebruikt, zo veelzijdig. 
Deze keer is hij gestempeld in de mooie kleur Lost Lagoon... 



Gaan jullie mee kijken bij : K&K voor nog meer inspiratie van gemaakt door mijn team maatjes..
En doe gezellig met ons mee deze maand. 
Het onderstaande pakket is er te winnen. Ik stel deze prijs beschikbaar..



Het is het papier uit de voorjaarsfolder van Stampin'Up! Going places...met bijpassend cardstock, lint en embossingfolder met tape...
Als dat geen leuke reden is om mee te doen met deze geweldige challenge, ik ben helemaal gek van houtnerf papier...
Ik wens jullie nog hele fijne paasdagen toe, geniet er van...



Reacties

  1. Prachtige kaart Ingrid....het lijkt net een cadeaudoos vind ik....heel erg leuk met de krans. Je hebt een prachtig pakket samengesteld als prijs.....mooie spulletjes heeft SU!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Ingrid, ik vind zo'n houtnerf-achtergrond toch altijd leuk.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave kaart !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf kaartje is het! Mooi dat je op het dp gestempeld hebt. En je prijs, ja, je weet hoe we erover denken hè....super prijs!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kransen zijn zeker leuk! Gaaf is deze en mooi van kleur. Staat heel goed op het houtnerf papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit inspiratiekaartje Ingrid voor weer een geweldig leuke challenge...ennnn er is een prachtig pakketje te winnen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Ingrid, en wat een mooie prijs stel je beschikbaar. Jammer dat we zelf niet mee mogen doen!
    Geniet van het ontbijt morgen...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik schreef net al dat ik het een schitterende uitdaging vind om hout te gebruiken. Mooi kaart geworden en een super prijs! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje en prachtige kleuren combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met heel mooi papier! Leuk een paar dames op bezoek voor een workshop en wat heb je leuke giftbags voor ze gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.