Schetsen.


Werken met schetsen is en blijft erg leuk om te doen.
Vandaag een kaartje wat ik heb gemaakt met de allernieuwste stempelset van SU, is hij niet leuk? Allemaal donuts op een rijtje, in heel mooie frisse kleurtjes. Ook het papier is van de nieuwe collectie.



Hieronder zie je de schets die ik heb gebruikt. Een leuk detail om te vermelden is  dat SU nu een hele handige pons op de markt heeft gebracht, waar je in een handomdraai fishtails mee kan maken.
Kijk hieronder welke materialen ik heb gebruikt.







Deze kaart doet mee bij de: SU-per challenge #92
Verder is het nog leuk om te vermelden dat ik bij de SU-per challenge uitdaging #89 in de top 3 sta met dit kaartje....











Built for Free Using: My Stampin Blog


Reacties

  1. Wat een vrolijke dougnuts!! Leuk gecombineerd met de fishtales.
    Gefeliciteerd met je top 3!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk met de donuts, en ze zijn nog lekker ook! Je hebt er al aan twee aangezeten ?! :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke en frisse kaart! Echt lekkerbekken, al die nieuwe spullen! En inderdaad zeg, dat is een geweldige pons!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid,
    Je hebt gelijk, je bent toch wel een beetje en Bourgondisch type, met je donuts....😅 . Het is je alleen niet aan te zien. Wel op je kaartje en die is superleuk geworden. Mooie vrolijke kleurtjes en die pons heb ik gezien. Heel handig inderdaad.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje met de nieuwe spulletjes...en donuts zijn altijd lekker, uhhh ik bedoel ze doen het altijd goed op een kaartje!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, een gaaf kaartje Ingrid !
    En kijk maar niet op mijn blog.....
    Heb je suggestie opgevolgd .......
    Toch even een foutje gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt gelijk, het is een leuke stempel set! En de kaart, die je gemaakt hebt is ook leuk! Vrolijk in deze kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd Ingrid.......mooie stempel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kei leuk gemaakt.
    hier krijg je gewoon spontaan goede zin van.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met mooie kleurtjes, leuk zijn die donuts.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.