Christmas in.....

Nog allemaal heel hartelijk dank voor de warme reacties die ik kreeg op mijn nieuwtje wat ik dinsdag geplaatst heb. Ik hoop trouwens dat jullie mijn blog nu goed kunnen lezen, ik ben nog steeds niet helemaal klaar met het veranderen, zo goed ben ik er niet in, en samen met mijn dochter gaat sneller. 

De kaartjes van vandaag heb ik gemaakt met de inkt van Stampin Up, een waterpenseel, en watercolour papier, wat sequins, en glitterpapiertje.  Meer heb je bijna niet nodig. 


Hierboven zie je dat de lijnen zijn getekend met een penseel, dit is gedaan met inkt van SU Smokey Slate. Het papier heb ik eerst met de kleur Bermuda Bay geverfd en daarna de letters uitgesneden, de sequins nog opgeplakt voor een glimmende effect, de sneeuwster is gestanst uit vellum. 

Hier is een wit papiertje geembost, en ook weer de letters uitgestanst op een eerst te kleuren ondergrond, ditmaal is de kleur Old Olive. Ook weer sequins voor een glimmend effect. 
De stempel is van Clearly Besotted. 


Hier is de basis rood-wit gestreept papier, een blokje van SU uit de vorige collectie, geen kerstpapier maar heel leuk om te gebruiken. Ook hier eerst weer gewoon een ondergrond verven met Old Olive en dan de boompjes uitstanssen, ze zijn van Clearly Besotted en de boompjes hebben een glimmende draadje gekregen. Op het vellum staat merry en paar keer gestempeld, en xmas is in glitter papier. Het glitter papier is trouwens SU.  Ook weer sequins voor glitter effect. 

Vandaag heb ik de kaartjes ook geplaatst op het kerstblog, ik kijk weer uit naar al het moois wat jullie hebben gemaakt, en kom het vandaag ook bewonderen. 
Fijn dag, en bedankt voor het langs komen. 


Reacties

  1. Leuke serie, Ingrid!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn een serie schitterende kaartjes Ingrid....TOPPIE!!!

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je kaartjes. Vooral de eerste twee, lekker niet standaard kerstkaarten!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten. Leuk om zo te experimenteren. Je blog is nu te lezen hoor. Valt niet mee hè, om het te krijgen zoals je het graag wilt. Maar komt wel hoor. Ben benieuwd!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kerstkaarten serie heb je gemaakt Ingrid - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    ik zag ze ook al bij 52 Weeks, een mooie serie is het geworden, fijn dat de letters nu wat groter zijn..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Ingrid, wat een geweldige kerstkaarten!! Dank voor je leuke actie op mijn workshopkaarten, ik had het leuk gevonden je te ontmoeten! Wie weet, eens een andere keer of volgend jaar??
    Fijne avond, groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En nu lees ik ook nog! SU demonstratrice, dat is leuk zeg!! Veel suc6 en plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave serie kaarten Ingrid, mooi gedaan en wat een frisse nieuwe look heeft je blog gekregen, top! Zie nu hoe mooi Smokey Slate is, heb 'm in bestelling staan ;-) Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke serie kerstkaarten! De bovenste vind ik leuk, met die penseelstrepen. Gaaf effect geeft dat. Jammer dat je er zaterdag niet was. Had het heel leuk gevonden om je ook een keer in het echt te ontmoeten.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid,
    ik vind deze kaarten helemaal leuk! Hoe kom je er weer op om gewoon penseelstreken te zetten en er dan een kerstkaart van te maken! Zo gaaf!
    De andere twee vind ik ook heel erg leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuke kerstkaarten .Stijlvolle kerstkaartjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaartjes Ingrid! En nog gefeliciteerd! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie serie Ingrid. Allemaal anders maar toch superleuk!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn alle 3 mooi maar de tweede is mijn favoriet. Ik ben gekop wit en met deze ge-em-boste achtergrond is het een pláátje!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.