Nieuw begin

Wat is er nu mooier om op deze eerste dag in het nieuwe jaar een blogbericht te plaatsen met het begin van een nieuw leven de geboorte.
Ik heb een CAS kaartje gemaakt voor de geboorte van een jongetje. Mijn hele voorraad geboorte kaartjes is weg, ik ben er door heen, dus ik ga jullie de komende tijd vaker lastig vallen hier mee. 
De basis is lichtblauwe cardstock, daarop een scalopped vierkantje en daarop een wit vierkantje geplakt, daarna heb ik uit het midden weer een vierkantje gestanst, en dit verhoogd opgeplakt. Het zebra stempeltje is van SU, het sterretje van MFT, de tekst is van de hema, letterstempels. 
Deze kaart doet mee bij: Crazy for Cas- challenge#34-anything goes 
Verder wil ik Wil welkom heten als volger van mijn blog, leuk dat je hier terecht bent gekomen. 
Bedankt voor het langs komen en morgen is het weer donderdag dat betekent weer een kerstkaartje! 


Reacties

  1. Hier ben ik dol op. De kleur, de eenvoud, de enorme schattigheidsfactor. Topkaart!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel leuk kaartje, mooi gedaan !

    Een heel goed begin van het nieuwe jaar
    met heel veel leuke dingen en knutselen.
    De allerbeste wensen voor 2014,
    op een mooi en creatief jaar ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent lekker bezig zeg. Een om te onthouden zoiets kan ook heel mooi met een uiltje erop. Groeten Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel mooi kaartje
    ben benieuwd wat je nog gaat maken
    gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2014
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tja, baby's houden nu eenmaal geen rekening met de feestdagen he ? hahahaha !
    een leukerdje
    een heel erg fijn, gezond, creatief 2014 !
    veel liefs,
    Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hiermee mag je ons wel lastig vallen, wat een lief babykaartje is dit. Wens je een prachtig en creatief 2014 toe.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid,
    'Wat is dit een leuke kaart, ik vind het stempeltje schattig..wens je een gelukkig, gezond, creatief 2014, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Ingrid, wat ene leuke en mooi CAS kaart voor een babyjongen! Goed om te beginnen met een geboorte.
    Morgen ga ik me even terugtrekken aan mijn hobbytafel om iets moois te fabriceren.
    Kan me er nu al op verheugen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje! :-)
    Leuk dat je meedoet bij CFC!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar is over nagedacht....wat leuk om met deze kaart het nieuwe jaar te beginnen!
    Ik wens je een goed en creatief 2014 en bedankt voor al je lieve berichtjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, heel mooi gedaan. Bedankt voor het meedoen bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk gedaan, vooral ook dat sterretje! Dank je wel voor het meedoen met CFC!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ingrid, ik loop achter met reageren maar deze is wel supermooi geworden.
    Ben nu bezig de blogberichten voor morgen klaar te zetten.
    Fijne avond thuis of op het werk,
    groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.