Babykaartje

Vandaag zo vlak voor het weekend laat ik jullie weer een babykaartje in CAS stijl.
Bij verschillende challenges zie je het woord NEW voorbij komen, nou dat kan maar weinig dingen betekenen dacht ik zo, aangezien ik nog babykaarten nodig heb voor mijn voorraad. 
Ik heb tapejes onderaan gedaan, een beetje schuin, in verschillende tinten blauw. In blauw/turkoois de kleine zebra gestempelt van SU, de wolken zijn half opgeplakt en ook in een turkoois kleur. De tekst stempel is van Eline's tabjes, hoort volgens mij bij de babyserie. Om de zebra zit nog een scalloped cirkel in een felblauwe kleur. 
Deze kaart doet mee bij: 
Less is more-week 155-theme New Baby
Addicted to Cas-challenge#30-new

Ik wens jullie nog een fijne dag, en morgen is weer een ander kaartje aan de beurt.

Reacties

  1. Het is weer zo'n leukerd Ingrid! Steeds weer verbazingwekkend hoe leuk die CASjes kunnen zijn! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi '
    Wat een leuke kaart weer .
    mooi die tapjes erop .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi babykaartje Ingrid...super leuk met die reepjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ingrid wat een mooi fris babykaartje. De SU stempel is erg leuk zeg!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi en fris kaartje, Ingrid! Erg leuk die schuine tapejes, de cirkel met het zebraatje en de wolken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje. Vind de zebra lief!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk Ingrid! In onze omgeving geen babietjes dus helaas kan ik zoiets vrijwel nooit maken!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die is leuk! Ik hou van al die tinten blauw, de tapejes, de wolken en vooruit, ook van de zebra :)
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hè leuk dat washi tape en die kleur. Mooi gedaan.
    Fijn weekend
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Ingrid,
    dit is ook weer zo'n leuk kaartje! Helemaal niet zo ingewikkeld maar het effect is geweldig.
    Dat vind ik altijd de kunst. Hoewel, de volle kaarten lijken bij ij altijd heel rommelig als ik er een probeer. En dan haal ik er van alles af en blijft er toch een stuk minder over. Bij anderen vind ik dat zo knap die perfecte samenstelling van allerlei dingen op 1 kaart. Ik blijf oefenen! Maar toch kom ik dan ook vaak uit op zo'n kaart als deze!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterend kaartje weer Ingrid! Keer op keer lukt het jouw weer om iets prachtigs te creëren. Top!

    Wij wensen je een fijn weekend toe :)
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk en lief baby kaartje.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I'm sorry for the late visit!
    This is really sweet.
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superlief babykaartje Ingrid, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your baby card is so adorable, I love all the different blues :) thank you for sharing with us at ATCAS!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.