Kado doosje

Pfff wat kun je het af en toe toch druk hebben. Sorry dat ik de afgelopen dagen heb geblonken door afwezigheid, maar doordat ik nachten van een collega had over genomen moest ik plotseling toch eerder aan het werk als de bedoeling was. Ik heb nog een aantal projektjes liggen die af moeten dus vandaag of morgen ga ik weer aan de slag. Ik weet niet of ik het ga redden om morgen een kerstkaart te plaatsen, ik heb vandaag net mijn slaap uit, en dit is een omschakeldag voor mij, en ik moet toch nog eerst andere dingen af werken.
Mijn collega van wie ik de nachten over heb genomen is namelijk oma geworden voor de eerste keer. Afgelopen vrijdag was ik bij mijn nicht aan het knutselen en zij heeft een scor-pal, we hebben allerlei verschillende doosjes en zelfs melkpakjes gemaakt, ik vind het toch zo gaaf!! 
Maar over naar het kado doosje voor mijn collega om haar te feliciteren heb ik het doosje gepimpt in blauw, jongetje, en daar een paar sokjes in gedaan, een tag erbij, en dit aan haar gegeven in plaats van een kaart. 
Links de voorkant, het klepje is vast gemaakt met klitteband. Rechts de achterkant. 
De tag, de bovenkant van het doosjes en een zijkant.


En hieronder met een sokje erin en verpakt

Denken jullie er aan dat jullie nog mee kunnen doen met kadootjes bij: Knutsels&kadootjes-challenge#6-kadootjes. Jullie kunnen nog mee doen tot 4 december. 
Een fijne dag gewenst, en tot gauw weer, bedankt voor jullie reacties. 

Reacties

  1. Wat een leuk doosje Ingrid! En wat een luxe iemand in je omgeving met een scorpal!
    Dat freubelt lekker weg! Sterkte vandaag met je omschakeldag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik werk in een restaurant en als ik tot laat gewerkt heb en de volgende ochtend weer gewoon om 7 uur mijn bed uit moet, omdat de kinderen naar school moeten, kan zo'n dag nog wel eens heel lang duren.... Kan me dus helemaal voorstellen hoe je je voelt. Ik probeer zo'n dag dan altijd maar te houden voor lekker scrappen/foto's inplakken/kaartjes maken.
    Hoop voor je dat je dat ook lekker kan doen! Dit doosje is in ieder geval erg leuk geworden!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf doosje, je hebt er ook een mooi cadeautje van gemaakt! Collega ongetwijfeld blij gemaakt :)
    Klinkt drukdruk, jouw werkdagen, dus helemaal logisch als je dan geen tijd hebt voor bloggen ofzo. Iedereen zal begrijpen dat je daar dan minder actief in bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha Ingrid,
    ja dat kun je zo hebben. En je collega is er super mee geholpen. Lief en collegiaal van je.
    Bij mij op het werk is een collega ziek en dat gaat waarschijnlijk wat langer duren, dus ik heb nu een halve dag extra werk.
    En dan ook nog nachtdienst af en toe.
    Je doosje/cadeautje is erg leuk! Misschien vraag ik wel een scorpal voor mijn verjaardag. Heb eigenlijk geen idee wat je er allemaal mee kunt, maar in elk geval leuke doosjes maken. Veel leuker om zo sokjes te geven dan in een inpakpaiertje...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige doosjest. Ook je vorige kaartjes/creaties zijn super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk doosje, Was nog iets voor mijn collega die is ook bevallen van een jongetje. Echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach, neem je tijd... het lukt mij ook niet altijd om te bloggen...
    leuke creatie !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk doosje en mooi dat je de dienst van je collega hebt overgenomen .Het is altijd een overschakeling van dag en nacht
    Maar bloggen kan altijd nog dus rust maar eerst lekker uit.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is echt een super scheetig kadoosje. Kei leuk gemaakt. Ik heb geen ervaring in het draaien van nachtdiensten enzo, maar ik heb wel heel veel respect voor de mensen die het wel doen. (ik zou er niets van bakken)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt even heel pittig Ingrid en van mijn nichtje (die ook veel meer uren werkt dan de bedoeling was toen ze in September aan de nachtdiensten begon) weet ik hoe het er in kan hakken dus doe aub rustig aan hoor, dat bloggen komt wel weer!!
    Schattig kadoosje heb je gemaakt, je collega zal het super vinden!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit schitterend gemaakt Ingrid, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief doosje, Ingrid.
    Eigenlijk veel leuker om te geven en te krijgen dan een kaart.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend leuk gedaan.....heel erg lief!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk dit babydoosje Ingrid voor je collega ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.