voorstel stukje K&K

 


Hallo, 
Vandaag mag ik me opnieuw gaan voorstellen, 10 jaar knutsels en kadootjes, wat een tijd...
Ik zit in het DT team vanaf oktober 2013. 
klik hier! om het hele stukje te lezen bij K&K. 
Vergeet niet om een reactie achter te laten daar op het blog, 
want er zijn leuke dingen te winnen. 
Op het blog van K&K, zie je ook een stukje van Hermien. 
Een leuke site note is dat we beide in Limburg wonen. 
Al hebben we iets van K&K, rijden we ook altijd samen. 

Ga vooral kijken...
Fijn weekend gewenst...









 









Reacties

  1. Ik heb het net gelezen Ingrid....net of ik even bij je aan de keukentafel zat!
    Heel mooi hoe je alles hebt verteld!
    Gefeliciteerd met deze 10 jaar en ga zo door zou ik zeggen!
    Lieve groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,
    Ik heb het hele stuk gelezen. Wat heb je het leuk verteld. En wat wonen jullie mooi, met het prachtige uitzicht over de stad.
    Leuk om zo samen met Lieke op vakantie gaan naar een zonnige bestemming.
    Ik vond het heel leuk om je berichtje op mijn blog te lezen over het opruimen.
    Ik herken het helemaal zoals je het schreef, alles meerdere keren in je handen voor je het weg kan doen.
    Gefeliciteerd met 10 jaar bij K&K.
    Liefs, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.