mixed media #7

 Hey hallo, 

Vandaag is de laatste dag in de serie mixed media, 

mijn afdrukjes zijn nog niet op, maar wel grotendeels, de rest blijft gewoon 

weer liggen tot er weer een moment komt dat ze heel geschikt zijn..

Dit keer heb ik met de afdrukjes vierkantjes gemaakt... 




Ik gebruikte een hele oude stempel van Elines Huis, 
dat staan wat post/ mail stempels bij. 

Ook de randen van de gelliplate zijn vaak niet recht op je afdruk, 
toch zie je als je dat bij een klein vierkantje uitstanst, je een wit 
gedeelte overhoud, waar je dan weer in kan stempelen, 
zo wordt alles opgebruikt, zelfs de randjes

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties..

Morgen weer gewoon een kerstkaartje.. 






Reacties

  1. Ja, leuk!!
    Ook de restjes gebruiken.
    En wat een goed idee om het witte gedeelte te Stempelen!
    Deze 7de is ook zeer geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart !!!!
    Heel knap om de restjes op te maken !!!
    Heb ik geen zin in .... wel erg ...
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje Ingrid! Ik houd van vierkantjes op een kaart. Je hebt een heel mooie serie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.