It's Your Day....

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe post, 

in het weekend nog wel...ik was gisteren en ben vandaag vrij, 

dus een half vrij weekend, ik was gisterenmorgen al om 6.00 uur uit de veren. 

Ik was van plan om op tijd een rondje gaan te wandelen, 

en gelukkig tegen 7.45 toen ik ging, scheen het zonnetje..

Dat maakt het extra leuk, een spreek boek in mijn oortjes en gaan...

Heerlijk is dat, ik loop nu ongeveer 4 km, het is een begin....

Jullie weten vast nog wel, dat ik heel veel lange afstandswandelingen 

gelopen heb, ik kijk op die jaren dat ik dat deed met heel veel plezier op terug..

Wandelen is voor mij nog steeds de ultieme manier van ontspannen, 

de natuur, het boek wat ik luister onderweg, ik miste het allemaal, 

en ondanks dat ik niet veel vrije dagen heb, dat is drastisch verminderd 

dan toentertijd, heb ik wel besloten, dat ik het gewoon weer ga plannen..

En zo had ik gisteren een heel actieve dag, waar ik heel veel gedaan heb...

Ook zelfs nog een kaartje gemaakt.. 


Het is het bovenstaande CAS kaartje geworden..
De print herkennen jullie vast nog wel, van de mixed media kaartjes vorige week. 
Dit kaartje doet mee bij : 

Vandaag nog een leuke avond voor de boeg, 
vanavond naar de film en eerst pakken we nog een hapje eten mee bij Happy Italy
Dat wordt een kort nachtje slapen voor mij, want de klok gaat naar de zomertijd 
en ik moet om 7.00 uur weer op het werk verschijnen..

Morgen ben ik er weer met een kaartje voor de challenge bij Knutsels en Kadootjes
want er begint weer een hele nieuwe challenge...







Reacties

Daphne zei…
Sjonge van een actie op je vrije dag.
En dan ook nog zo'n lief kaartje maken, ik vind het erg en leukerd.
Veel plezier vanavond, altijd leuk, zo'n afspraak.
Marijke zei…
Dat is een goed begin van de ochtend als je een lekkere wandeling maakt! ik vind dat ook heerlijk met de hond wandelen en weinig mensen tegen komen! Je bent goed bezig geweest en een mooi kaartje gemaakt! Dat mixed media bevalt je goed denk ik. Zulke mooie kaartjes heb je gemaakt daarmee! top hoor! Een fijn weekeinde en groetjes Marijke.