Jubileum

 


Hey hallo, 

Welkom op deze woensdag, 
Morgen is het al weer 1 september, wat gaat die tijd toch snel....

Ik heb gisteren nog even een kaartje gemaakt voor een oud-collega van mij, 
ze is 45 jaar in dienst morgen, bij mijn oud werkgever...wat een mijlpaal..
dat verdiend een vrolijk kaartje, want zo is ze, optimistisch en nog steeds enorm gedreven..in haar vak.



Ik pakte de challenge erbij van Dutch Card Lovers, deze keer weer zo leuk, 
met een strookje wat je eruit scheurt en dan oprolt..
er zit een duidelijk filmpje bij, altijd handig...


Hierboven zie je nog wat voorbeelden..van DCL
Ik denk dat ik vandaag nog wat ga knutselen, want ik moet nog een kaartje maken, 
en het wordt gelukkig niet meer super warm...


klik hier ! om naar het blog te gaan van DCL. 

Deze kaart doet mee met challenge #362

En dan ben ik er morgen weer met een kerstkaartje, 

en fijne woensdag gewenst...







Reacties

Marjan zei…
Nou, 45 jaar in het vak is zeker een mijlpaal! En dan ook nog met enthousiasme, petje af.
Erg leuk dat je voor haar een kaart maakte aan de hand van onze challenge en wat is het een leuke uitwerking! Erg leuk die tekst met het getal in het gescheurde gedeelte en de schattige bloemetjes, het vlaggenlijntje maakt het af! Fijn dat je meedoet met DCL, Ingrid.
Daphne zei…
Wat een leuke challenge.
Ben blij dat ik nu bij jou op bezoek kom want ik heb de challenge gemist.
Je maakte een hele erge leuke kaart.
45 Jaar in dienst, wauw, dat verdiend zeker een mooie kaart, wat een tijd joh.
Sarah zei…
Net als Daphne had ik de challenge gemist, maar wat is hij leuk. Jouw uitvoering is heel mooi met de gekleurde vlaggen en bloemen. Wauw 45 jaar. Knap
Anoniem zei…
Wat een mijlpaal is dit zeg, 45 jaar in dienst. Jouw kaart is leuk zeg, vrolijk met al die bloemen en vlaggen. Toevallig vandaag ook hier mee bezig geweest, leuk om te doen. Groetjes, Nelleke
anja curvers zei…
Zo 45 jaar is een hele lange tijd en dan nog steeds enthousiast dat verdiend zeker zo"n leuk en vrolijk kaartje. Fijn dat je hiervoor de challenge van DCL hebt gebruikt.
Een heel leuk en feestelijk kaartje Ingrid! Mooi gedaan voor deze bijzondere gelegenheid. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️