kerstkaart week 25

Hey hallo, 

Welkom op deze donderdag met de kerstkaartjes..

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien gemaakt met de grappige gnomes

van Marianne Design, ook de slee en de tekst zijn daarvan.. 



De ster en het boompjes zijn oudjes van Ali

Het is even wat priegelwerk, maar met de juiste instrumenten
en een heel fijn lijmpotje kom je heel ver....


Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52WTC..
meedoen kan vandaag de hele dag..
ik heb nachtdienst, dus ik denk dat ik vanavond wel een gaatje vindt om langs te komen..

Geniet van je donderdag... 





Reacties

  1. Superleuke kerstkaart met de gnoompies erop
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart heb je gemaakt, alles staat precies op de juiste plek, mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met de gnooms, en wat hebben ze een mooie boom uitgezocht! Heel mooi die grote ster aan de sterrenhemel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg mooie kerstkaart met die leuke gnomes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt met die leuke gnomes die net hun kerstboom hebben opgehaald met de slee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met die lieve gnomes, Ingrid!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.