Blaadjes - een steuntje in de rug

Hey hallo, 
Welkom bij deze zaterdag..

Ook aan het genieten van het weekend ? Dit is mijn vrije weekend, 
en ik vind het altijd zo speciaal, niets moeten, alles mag...
Vanmiddag ga ik in ieder geval nog even aan de knutsel, meestal begin op het einde van 
de middag en ga tot een uur of acht door in de avond.....

Dit kaartje heb ik gisteren gemaakt....
De blaadjes zijn van de set puur natuur van SU..deze heb ik geembost met koper kleurige
embossing poeder...De stipjes op het papier zijn van een soort kraft kleur.. 




Eronder vellum, en een stiksteek lijntje met heel dun kraft touw gemaakt...
Dit kaartje doet mee bij; 


Morgen ben ik er weer, met een nieuwe challenge bij K&K..
Tot dan....



 

Reacties

  1. Prachtig kaartje Ingrid en wat leuk gedaan met het vellum eronder!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fijntjes met dat vellum Ingrid. Een mooi "steuntje in de rug".
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid

    Mooie creatie heb je gemaakt.
    Fijn weekend
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi, fijn kaartje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, zo fijntjes! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Ingrid,

    Mooi met het vellum erbij.
    Dank je wel voor het meedoen bij CAS on Friday.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.