verhuiskaartje met planten..

Hey hallo, 

Welkom op deze zondag..
Wij zijn weer terug van een midweekje Zeeland...
We hebben heerlijk weer gehad, soms wel koud, maar goed wandelweer en natuurlijk heerlijk fietsen
door de duinen...we hebben genoten..

Vandaag plaats ik een reminder kaartje voor Knutsels en Kadootjes..
Je hebt nog tot en met vrijdag 18.00 uur om mee te doen..

Ik maakte een verhuiskaartje..



De mal is van MFT en is eigenlijk een snow global, maar ik vind het ook goed kunnen 
zoals het het nu gebruikt heb, de huisjes erin gezet zeg maar...
De plantjes zag je al eerder in een draadmand staan...
Op de achtergrond een strookje papier met blaadjes erop passen bij het thema 
planten.. 

Doe je al mee ? Je hebt nog een paar dagen..
succes, fijne zondag gewenst... 





 

Reacties

  1. Haha, wat leuk dat je in Zeeland bent geweest Ingrid. Waar zat je? Tim en ik gaan morgen naar huis, wij zitten in Nieuwvliet bad, vlakbij Cadzand. Een leuke verhuiskaart heb je gemaakt en ik vind die plantjes net echt lijken. Mooi gecombineerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!! Ingrid,

    Fijn dat je genoten hebt van je midweekje Zeeland.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi verhuiskaartje. Die bloempotjes zijn superleuk. Je kunt even weer teren op een heerlijk weekje fietsen en familytime.
    Liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, hij is erg leuk geworden! Mooie reminder. Het is vrijdag tot middernacht, volgens mij. Mijn reminder momt morgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je reminderkaartje voor deze plantjes uitdaging Ingrid...
    fijn dat jullie een leuk weekendje hebben gehad in het mooie Zeeuwse land...
    groetjes Roisina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.