Dankjewel.....

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe week en een nieuwe blogpost...

In ons team is de komende maand van alles te vieren, mensen die een bijzondere leeftijd bereiken, dat verdiend een kaartje, dit zagen jullie afgelopen weekend al, maar ook twee mensen die ons team gaan verlaten omdat ze een mooie leeftijd bereikt hebben en gaan stoppen met werken. 

A.s. woensdag werkt een collega voor het laatst...

Daarom maakte ik een kaartje voor haar met vlinders erop..

Bij 4-seasons swap challengeblog vragen ze om.. 



Kriebelbeestje



De achtergrond maakte ik met pigmentpoeders de vlinders en het label zijn van Eline Pellinkhof - 
eline's huis heel oud, maar heel mooi nog..

Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan...



Ze zijn al weer bezig met challenge#40 - daar doet deze kaart aan mee.. 

Zo voor mij begint vandaag mijn weekend, heerlijk 3 dagen vrij..
Wat zal ik eens gaan doen, met de regen van de komende dagen ? 
ik denk lekker aan het knutselen... 

Ik wens je in ieder geval een mooie dag toe... 










Reacties

Dit zijn de kriebelbeestjes die ik wel graag zie! Prachtig kaartje in deze mooie kleuren!
Colien zei…
Wat een toffe creatie heb je gemaakt, echt erg mooi in deze warme kleurtjes!
En gezellig dat je meedoet aan onze kriebelbeestjes-uitdaging op het 4 Season blog.
grtz Colien
Nelly zei…
Superleuke kaart met kriebel beestjes erop.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.

Groetjes Nelly