Rouwkaartjes met gelliplate

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost...

Ik krijg heel vaak de vraag naar rouwkaartjes, ik maak er dan ook zeer regelmatig series...meestal met natuurtinten of hout tinten...

Omdat ik er zoveel maak, ben ik regelmatig op zoek naar nieuwe kaartjes, wat zal ik kunnen gebruiken..zo kwam ik op het idee om mijn gelliplate te pakken en zelf de achtergrond te maken..

Ik gebruikt groen - blauw - geel - bruin - paars

Ik gebruik altijd Amsterdam acrylverf, ik heb een kleine gelliplate van ongeveer 14x14 en een grote in A4 formaat, beide vind ik fijn om te gebruiken...  


















Zo bekijk ik regelmatig filmpjes met de gelliplate, en probeer ik allerlei technieken..
deze keer heb ik heel vaak de puur natuur stempel van SU gebruikt, het is een boomstam
doorsnede.. 




Hier zie je de afdrukken... 






Hoe maak jij je rouwkaartjes ? 
Ik maakte er nog meer, dus misschien binnenkort nog meer voorbeelden..
Ik had er zelf de afgelopen week al weer drie nodig....dus even een voorraadje aanleggen, niets zo vervelend als je ze niet op tijd kan versturen omdat je niets meer hebt liggen. 

Fijne dag... 






Reacties

Scraptastisch zei…
Ohhh..wat mooi gedaan Ingrid, ik maak ze nooit zelf condoleance kaarten, errug hè!
Net wat je zegt dan moet je ze klaar hebben liggen en dan vind ik ze weer niet bij de persoon passen dus koop ze, maar deze zijn echt heel mooi!
xx Gerie
GerJanne zei…
Ze zijn echt prachtig Ingrid. En je hebt gelijk, zulke kaartjes moet je eigenlijk in je voorraad hebben. Als je verschillende maakt kun je altijd wel eentje vinden die bij de persoon past en soms past alles gewoon. Ik moet ze binnenkort ook maken...