kerstkaart week 38

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost, 

en een nieuwe donderdag....dus kerstkaartjes tijd.. 

Deze keer maakte ik een kaartje met distress inkt, en het leuke engeltje wat ik vorig jaar bij Ali scoorden..

Mijn buurvrouw is gek van engeltjes, dus ik denk zomaar dat zij dit jaar dit kerstkaartje gaat krijgen. 



Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC.. 


Fijne donderdag gewenst, ik ben bijna klaar met mijn 7 nachten werken, 
daarna komt dus weer even me time en dus knutsel tijd, dus wie weet tot snel... 



Reacties

  1. Goedemorgen Ingrid, je engeltje is schattig en staat prachtig op deze mooie distress inkt achtergrond.
    Slaap goed na je nachtdienst.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met dat schattige engeltje mooie achtergrond met dat roze en de gele maan/zon
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoezig engeltje! Heel leuk kaartje heb je weer gemaakt Ingrid.
    En 7 nachten werken, dat is wel heel veel!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, is ook veel, maar soms heb je dat met ziekte, dat je extra moet komen. Het is niet anders...Bedankt voor je reactie..groetjes Ingrid.

      Verwijderen
  4. Een leuke kaart met het engeltje op die mooie achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stempel, die moest je natuurlijk echt kopen toen je het zag!!
    Mooie lucht hoor, het engeltje past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Ingrid, leuk de achtergrondkleur, weer eens wat anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi en lief kaartje! Je buurvrouw boft maar!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie warme kleuren heb je gebruikt voor deze lieve kerstkaart Ingrid. Het is een dotje vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Ingrid!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. toffe kaart met dit lieve engeltje, mooie achtergrond ook!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief engeltje. Enig stempeltje en je kaartje is heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief met dit schattige engeltje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel lief kaartje, mooie lay-out en prachtig engeltje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.