Babykaartje

*For Engelish visitors, please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog, thanx*

Hey hallo, 


Wat een leuke reacties hebben jullie achter gelaten op mijn vorige kaartjes,

 zo leuk om allemaal te lezen. 


Dit keer heb ik een kaartje voor de voorraad gemaakt, mijn babykaartjes moeten bijgevuld worden, toen ik de challenge bij de Egel zag - Paperpiecen - kon ik me daar niet meteen iets bij bedenken, het helpt dan altijd goed om er afstand van te nemen, en een dag later schoot het me ineens te binnen, dat de stempels van Eline Pellinkhof - baby's - heel erg geschikt zijn om de paperpiecen..

Vandaag krijgen jullie de eerste variant te zien, en morgen de tweede.. 



In dit geval is de tobbe waar de baby in zit gepaper pieced met houtnerf papier. 
De kaart maakte ik volgens de onderstaande schets... 


Deze kaart doet mee bij; De Egel - challenge september #106

Fijne dag gewenst, en tot morgen zoals gezegd...



Reacties

  1. Leuk idee om hiervoor houtnerf papier te gebruiken.
    En ik vind de combinatie van die hele stoere achtergrond met het TE lieve baby-tjes erg leuk.
    De tekst is daarvoor perfect natuurlijk.
    Ook je kaart van eerder bericht even bewonderd, wat maak jij toch een mooie kaarten.
    Zijn jullie al druk met de verhuizing? Dan lijkt het mij extra fijn om even lekker te ontspannen tijdens het kaarten maken!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn bezig maar niet heel druk Daphne- we hebben in de zomer al flink geruimd - moeten alleen nog dozen pakken - we hebben nog 6 weken , komt goed 😉 - fijn weekend

      Verwijderen
  2. Wat een lief babykaartje is dit Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a cute image, Ingrid! I love how you layered the stitched squares! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat en goed idee, omdat met houtnerf papier te doen!
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute baby card, Ingrid! I like your interpretation of our Try Stampin' on Tuesday sketch! Thank you for sharing your card and creative talent with us at TSOT!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous baby card, Ingrid! I love the tigers in the background as well as the image of the sweet baby. Nicely colored, too. Thank you for joining us at Try Stampin' on Tuesday Challenge #475.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart!
    Leuk dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat en leukerd, en ja de stempels van Eline zijn er heel geschikt voor.
    Hartelijk dank voor het meedoen aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.