kerstkaart week 28 - uitslag challenge

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag..vandaag maken we de uitslag van de 
challenge van juni bekend....
Ik ben nog even door gegaan in het thema blauw wit....

Het is hier even stil op mijn blog - de reden is dat we vakantie hebben - 
en heel druk met opruimen zijn - dus dit weer is ideaal voor ons - we klagen niet... 

ik maakte nog een keer een kaartje met de leuke kopjes...
de tekst kwam ik tegen toen ik aan het opruimen was, en hoort bij een knipvel, 
alleen welke weet ik niet meer... 


bij de een stanste ik een strikje uit cardstock in een groen blauwe kleur, 
en bij de ander mok maakte ik van touw in een groene tint een strikje... 
het papier, is een oudje van SU, uit een mannencollectie... 

klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC. 
en kijk even wie er allemaal in de top 3 zit van de challenge... 


mee doen ? dat kan tot vanavond 23.55 uur..
fijne donderdag gewenst..... 


Reacties

Rosina zei…
Weer een super gave kerstkaart Ingrid..leuk die mokken erop en ook de tekst past er mooi bij...
Groetjes en een fijne donderdag
Rosina
DT 52 WTC
Trudy zei…
Super leuk kaartje! Kaarten met mokken vind ik altijd erg leuk! Fijne vakantie!
Groetjes Trudy
Daphne zei…
Heel erg leuk, zeker met de tekst erbij.
Succes met opruimen, inderdaad, ideaal weer ervoor.
!neke zei…
Super leuk Ingrid !
Groeten Ineke
Diny zei…
Die ijskoude groetjes geven je wel een warm gevoel op je kaartje Ingrid.....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny