kerstkaart week 24

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe donderdag....
Ik heb nog een kaartje voor jullie aan de hand van de foto challenge van mei. 
Ik had nog wat dingen gevonden die erbij pasten, en omdat ik alles aan het 
opmaken ben, dacht ik, ik maak gewoon nog een kaartje ermee.... 


hieronder zie je de inspiratiefoto nog een keer... 


vandaag maken we de uitslag van de bovenstaande challenge 
bekend.. je kan op de onderstaande foto klikken om naar het blog 
te gaan van 52 WTC. 



Kijk je even op het blog of je misschien gewonnen hebt, 
en doe ook vandaag weer gezellig met ons mee..

Heb een mooie dag vandaag... 


Reacties

  1. Mooi hoor Ingrid dit kerstkaartje, leuk dat gebreide achtergrond designpapier...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij gaat gewoon nog vrolijk door met de inspiratiefoto, wat leuk! Je hebt weer een heel mooi kerstkaartje weten te maken met deze leuke papiertjes!

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De sfeer van het moodboard is zó gezellig, net als het kaartje wat je hier laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Ingrid! EN deze klopt helemaal met hele moodboard!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze kaart is prachtig Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn echt prachtige warme kleuren die bij een echte kerstkaart horen.
    Een mooie kaart Ingrid.
    Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.