Use your old stuff......

Hey hallo, 
Omdat opruimen soms weer wat meer ruimte geeft...
ben ik aan de slag gegaan met wat oude spulletjes,
 weg doen kan ik niet, maar gebruiken en er weer mooie kaartjes van 
maken is natuurlijk altijd leuk..... 

use your old stuff... 

de challenge bij Knutsels en Kadootjes...daar kan je nog steeds aan mee doen...

Deze kaartjes plaats ik gewoon even tussendoor, volgende week plaatsen we als 
team weer een reminder.... 

Op de een of andere manier, geeft het gebruik van oude materialen me 
wel heel veel voldoening.... Hoe zit dat bij jullie ? 



Een kaartje voor het zoontje van een neef van ons, die binnenkort 4 jaar wordt.... 


En deze dan, waar de raketjes ook al op het papier staan.... 


een leuke stempelset, voor echte stoere jongens, met allemaal ruimte raketjes erop... 
En zo waren er weer een paar velletjes uit het blokje op gemaakt.... 

Gaan jullie ook met de oude spulletjes aan de slag ? 
Vergeet dan niet je kaart te linken bij Knutsels en Kadootjes.... 


Een mooie zondag gewenst...
Binnenkort weer nieuwe kaartjes..... 



Reacties

  1. Hoi Ingrid, deze challenge is voor mij deze maand niet zo moeilijk want ik heb heel veel oude spullen die ik nog steeds graag gebruik, mijn 1e kaart staat er al (dankjewel voor je lieve reactie op mijn blogje) en er zal vast nog een 2e komen...jouw kaartjes zijn erg mooi, hier ga jij kleine jongetjes heel blij mee maken,erg leuke stempels en zeker mooi papier! Een fijne zondag Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaartjes.
    Gezellig hoor.
    Ik heb al 1x meegedaan, oude spullen, ik ben er nu erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze kaartjes met wat oudere materiaaltjes Ingrid...Niks mis mee hoor ..het zijn prachtige kinderkaartjes geworden


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk trio! Ik ga morgen eens opruimen. Vandaag ook een leuke serie gemaakt. Nu weer opruimen en ideetjes kweken.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk even zo'n reminder tussen door. Was ik ook al van plan, want ik ben ook lekker bezig met dingen die ik vind en vond....
    De kaartjes zijn stuk voor stuk heel leuk! Echt gaaf voor jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke en vrolijke kinderpartijen, Ingrid.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.