Reminder challenge K&K....


Hey hallo , 
en welkom bij een blogpost op deze tweede zondag in mei..
het is vandaag moederdag....
het is iedere dag moederdag toch ? 

We zijn vandaag bezig met de reminder van K&K. 

use your old stuff

gebruik je oude spullen...
Ik heb weer gewerkt met de digi van Bugaboo - 
zij zijn immers onze sponsor...deze maand..

En deze keer is het papier en de stempel en oudje. 
Het papier is van Eline Pellinkhof en de stempel volgens mij van de Wibra


Doen jullie gezellig met ons mee? 
klik hier! om naar het blog te gaan van K&K, 
En laat je even inspireren door de mooie voorbeelden van mijn teammaatjes..

En doe vooral gezellig met ons mee, we hebben al veel inzendingen..
maar je mag twee keer mee doen...

Ik wens je nog een mooie moederdag toe, 
als je het gaat vieren, en laat je lekker verwennen... 


Ik heb de nieuwe catalogus besteld, wil je deze ontvangen, laat een berichtje achter
of stuur me een mailtje, tegen verzendkosten komt deze jouw kant op, 
zodra ze binnen zijn.... 





Reacties

  1. Hihi, zo grappig, de stempel van de baby en ooievaar.
    Toch een rustige kaart, maar wel helemaal leuk en "af".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaha hartstikke leuk Ingrid!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha, wat een leuk en grappig kaartje
    grtjs, amrtina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.