Different Colors stempels.. #1

Hey hallo, 

welkom bij een nieuwe blogpost..
Een tijd geleden heb ik een kleine serie kaartje laten zien 
met restjes papier - als een steuntje in de rug - was de titel..

Ik heb toen stempels van Different Colors gebruikt, 
dit Nederlandse merk, vind ik echt geweldig, en ik heb 
in al die jaren dat ik fan ben, ook al best wel een collectie opgebouwd...

Ik zal jullie zo nu en dan mee nemen, met wat ik allemaal maak met deze stempels..
Judith die deze ontwerpt, is tijdens de corona crisis heel actief op Facebook, 
met filmpjes, voorbeelden e.d.
Ze heeft natuurlijk geen beurzen... 

Het idee voor de onderstaande kaart, komt ook van haar.. 
Deze kaart is wel in eigen stijl en met mijn eigen stempels die ik heb gemaakt...

 

De kaart loopt naar achter door... 


Het onderstaande kaartje, maakt ik voor Monique mijn team maatje..
Die was afgelopen zondag jarig..
Ik was vergeten om een foto te maken, dus nog snel voordat de kaart op de bus ging.. 




De bloemenrand - de bloem - en de achtergrond stempel van harte - 
is van Different Colors... 

Ik wens je een mooie dag toe, 
en alvast een fijn weekend...het pinksterweekend... 



Reacties

  1. Wat leuk dat de kaart aan de achterkant doorloopt.
    Ik zie steeds vaker dat de binnenkant ook opgeleukt wordt, maar de achterkant..... grappig om te doen.
    De kaart voor Monique is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.