challenge Knutsels & Kadootjes...

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe blogpost...
Bij Knutsels & Kadootjes, gaan we beginnen met een nieuwe challenge..
De oude spullen kunnen weer terug in de kast...
Wat hadden we veel deelnemers, echt heel erg leuk, om te zien 
dat jullie ook zoveel oude spullen hebben als wij... ha ha..

De nieuwe challenge; 

maak een kaart met een giraffe erop


Nou kreeg ik het daar wel een beetje warm van, want een giraffe, leuk beest, 
maar heb ik daar wel iets van...? 
In de oude spullen gezocht, en ik vond een stempel volgens mij van de wibra. 
met daarop een girafje, het is maar een kleine stempel, 
dus stempelde ik de achtergrond een paar keer. 
In het rompertje heb ik de giraffe ook een kleurtje gegeven.... 




Het papier is een oudje van SU, daar deed ik een paar jaar geleden een oproep voor, 
dit is allemaal papier met dierenvellen...deze lijkt op de giraffe... 
Ik heb destijds een paar blokjes opgestuurd gekregen, en ik kan dus nog even vooruit, 
ook al gebruik ik ze echt regelmatig... 

Klik hier! om naar het blog te gaan van K&K. 
En laat je inspireren door alle leuke voorbeelden van het team..
Bekijk ook even of jij misschien de winnaar bent van de vorige challenge.

En vergeet niet Monique te feliciteren want zij is JARIG vandaag... 
HIEP HIEP HOERA ..

Heb een mooie dag... 


Reacties

  1. Mooi kaartje Ingrid.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je goed opgelost, door de giraf een aantal keer te stempelen voor de achtergrond.
    Het is een lief kaartje geworden, waarbij de giraf op het rompertje alle aandacht krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Ingrid.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat slim om dit kleine stempeltje op een rompertje te stempelen... hij is snoezig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje, grappig al die stempeltjes rondom!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, deze is klein maar fijn. Ik heb hem denk ik ook ergens liggen....
    Leuk dat je hem ongekleurd laat terugkomen op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.