Challenge Knutsels en Kadootjes.

* Stampin' Up! bestellen, 7 januari *
* Workshop met nieuwe producten 11 februari*

Hey hallo, 
welkom bij een nieuwe blogpost, 
bij Knutsels & Kadootjes is de vakantie weer voorbij, en we beginnen 
met heel veel frisse moed en zin, aan nieuwe challenges...
De eerste challenge van 2020 is; 

maak een kaart waar het thema met een B begint

vorig jaar begonnen we namelijk in 2019, de challenge met een A, dus deze keer is daarom 
de B aan de beurt...
Ik koos voor de BIJ

Ik ben aan de slag gegaan, met de nieuwe producten uit de minicatalogus en de SAB folder.

De set heet Honey Bee en staat in de nieuwe mini catalogus.. 
het bijpassende papier heet; Golden Honey specialty DSP - en krijg 
je gratis bij een bestelling van 60 euro, deze staat in de SAB folder.. 



klik hier! om naar het blog te gaan van Knutsels en Kadootjes, en laat 
je inspireren door de mooie voorbeelden van het team...
En doe vooral weer gezellig met ons mee.... 
We kijken uit naar jullie mooie creaties.. 

Wil je de nieuwe catalogus en de SAB folder ontvangen ? 
Stuur me een berichtje, en deze komt dat na betaling van verzendkosten 
naar je toe... 

Ik wens je een mooie zondag toe, ik moest vanmorgen 
al vroeg beginnen, dus vanmiddag lekker vrij, 
ik heb een creatieve middag gepland, en wat ga jij doen op deze zondag ? 



Reacties

  1. Mooi zeg!
    Ik vind het een beetje een winterse kaart, komt vast door het donkere papier wat je gebruikte voor de achtergrond.
    De Bij, of beter, bijen vallen erg op, dat is mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Daphne, het oogt inderdaad wat donker, maar de achtergrond is zwart en goud, en dat is dan ook wel weer heel feestelijk. Bedankt voor je reactie, groetjes Ingrid.

      Verwijderen
  2. Wat een gave kaart, zo mooi!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaart, tikje stoer dor de tinten, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi in combinatie met dit papier! Leuk kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart Ingrid !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart ter inspiratie Ingrid. Leuk opgebouwd qua kleur en met dat stukje uitgestanst. Ik heb met fikse hoofdpijn op de bank gelegen dus kwam er niet veel van mijn zondagse plannen :(
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel veel beterschap Miranda, niet fijn als je uitgeschakeld bent..Bedankt voor je reactie, groetjes, Ingrid.

      Verwijderen
  7. Een heel leuk kaartje Ingrid, heerlijk om met nieuwe spulletjes iets te maken.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart Ingrid....
    Liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.