Verjaardag met kadootjes...


Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe blogpost.. 
Vandaag is mijn teammaatje bij 52 WTC jarig..
Ik heb een kaartje voor haar gemaakt, wat een beetje in haar stijl is... 
Zo hoop je natuurlijk dat het kaartje in de smaak zal vallen bij de jarige.. 


Ik maakte de kadootjes zelf, ik heb er wel een stempel voor, maar ik kon hem 
zo snel niet vinden, dus dan maar zelf aan de slag, met een fijnschrijver... 

Bij 4-season swap challengeblog vragen ze om een kaart met een kadootje... 
Daar doet deze kaart aan mee... 
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te  gaan van hun.. 


Ik wens je een fijne avond toe, en donderdag ben ik er 
weer, met een hele verse kerstkaart..... 




Reacties

  1. Het is een hele mooie kaart geworden, knap getekend die cadeautjes! Dankjewel voor je deelname op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Ingrid. Enne mevrouwtje ongeduld heeft talent! Je hebt superleuke cadeautjes getekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Ha zo is het wel, vrouwtje ongeduld, maar gelukkig is het gelukt met het cadeautje...

      Verwijderen
  3. wat een leuke kaart heb je gemaakt met de cadeautjes challenge van 4-Season Challenge Blog.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.