Reminder Knutsels & Kadootjes...

*Stampin' Up! bestellen 10 december *

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe blogpost..
Vandaag zijn we precies op de helft van de challenge 
bij knutsels & kadootjes..

gebruik sequins op je kaart.. 

nu met de feestdagen is dat geen probleem 
om wat je glitter op je kaart aan te brengen, maar ik deed het 
op deze verjaardagskaart...

Deze kaart ging naar mijn nichtje die jarig was.... 


Het is een vrolijk CAS kaartje geworden al zeg ik het zelf..
klik hier! om naar het blog te kan van K&K
 en laat je nog even inspireren door de mooie voorbeelden 
van het team...Je hebt nog tot 20 december de tijd om mee te doen.. 
Daarna heb we even een korte break ivm de feestdagen...

ik wens je nog een mooie zondag toe...
Doe vooral gezellig met ons mee.... 



Reacties

  1. Deze is ook mooi zeg.
    De kleuren zijn erg mooi, is dat een losse stempel, of is het 1 geheel, waar je steeds andere inkt op hebt gedaan?
    Mooi, dat CAS, vind ik altijd erg knap.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De stempel is de hele horizontale rij Daphne..dank je wel voor je reactie..

      Verwijderen
  2. Heel mooi en vrolijk kaartje, erg leuk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk met die vlekjesstempel! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.