Klaproos - Poppies....

* Stampin' Up! bestellen 7 januari 2020 *
* For English visitors, please use Google translate, you can find it in the 
sidebar on my blog, thank you *

Hey hallo, 
welkom bij een nieuwe blogpost..
Vandaag heb ik een kaartje voor jullie met spulletjes uit de nieuwe catalogus
die begin volgend jaar uit gaat komen. Het is de nieuwe mini- catalogus zoals 
deze heet, en tevens begint dan de SAB periode... 

Ik heb een kaartje gemaakt met de set Painted Poppies, samen met het 
bijpassend papier, is het dus geweldig om een kaartje mee te maken. 
Het matcht allemaal....


Het label is ook van de nieuwe catalogus, en past ook bij de Poppie set... 
De bloem is gekleurd met een blender, en daarna uit geknipt met de hand.. 

Ik heb het kaartje geCASE-d van het onderstaande kaartje,
ik heb het een slag gedraaid..... 
Ik heb deze keer de schets van het kaartje aan gehouden.. 


Dit kaartje doet mee bij; 



Als je de nieuwe catalogus en de SAB folder wilt ontvangen, 
mag je me een berichtje sturen, en na betaling van verzendkosten verstuur 
ik de catalogus...
Ik wens je alvast een mooi weekend toe..
Zondag kom ik weer even kijken..... 



Reacties

  1. Super leuke set met mooi bijpassend papier. Je hebt er een mooi kaartje meegemaakt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Ingrid, mooi bijpassend papier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, met de klaprozen! Ja, dat is het mooie van SU, dat het allemaal zo perfect bij elkaar past!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ... this is a wonderful card project Ingrid! Good luck with GDP#220. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.