Twee challenges...

*Stampin'Up! bestellen 3 december*

Hey hallo, en welkom bij een nieuwe blogpost.. 
Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes.. 

gebruik sequins op je kaart

Sequins geef je een glitter effect op je kaart, dus ideaal om een kaart 
voor de feestdagen mee te maken, of een verjaardags kaartje... 

Ik maakte een CAS kaartje... 



klik hier! om naar het blog te gaan van Knutsels en Kadootjes
te gaan, een laat je inspireren door de mooie voorbeelden van het team..
En neem ook een kijkje of jij misschien gewonnen hebt... 


Dan ben ik vandaag ook gastdesigner bij DCL...
Bij de vorige challenge was ik winnaar , met het kerstlabel..
erg leuk om gastdesigner te zijn..

het thema is STITCHES

Dat kan zijn met een stempel of met de naaimachine 
of zoals ik heb gedaan met de hand.. 


Ik heb een mannenkaart gemaakt, met het mooie papier van 
Come Sail Away DSP - de tekst is van My Favorite Things, een oudje..
De stiksteek maakte ik met naald en draad, ik maakte eerst de gaatjes
met een prikpen en een lineaal, en daarna is het dan niet meer zo moeilijk om 
er met naald en draad overheen te gaan.. de steekjes zijn dan mooi recht.. 


Ik maakte boven en onder een rand van stiksteekjes... 
klik hier! om naar het blog te gaan van DCL, 
en laat je inspireren door mooie voorbeelden, 
en doe ook hier gezellig mee met deze challenge..

Ik  bedank je voor het lezen van dit lange bericht..
maar hoop dat ik je heb kunnen inspireren... 
een mooie zondag gewenst... 




Reacties

Daphne zei…
Ik vind dat jij altijd prachtige CAS kaarten maakt!!
Kijk mijn ogen uit, deze is ook alweer zo mooi😍.
Heel gaaf bedacht en ik vind dat de sequins er erg goed bij passen.
Daarna je mannenkaart, die is ok gaaf zeg!
Alles klopt bij deze kaart, de stiksteekjes zijn héél mooi gelukt, maar het kleine "labeltje/bannertje" kaart ook zeer goed.
2 Mooie inspiratie kaarten.
Irene zei…
Twee mooie kaarten Ingrid, perfecte uitwerking van de challenges!
XxIrene
Een hele mooie zwart-witte CAS-kaart met sequins, leuk die "slingertjes" achter de tekst Ingrid. Als gast-designer heb je ook een leuke "steekjes"kaart gemaakt, mooi papier en opbouw van de kaart.
lieve groetjes Miranda
Ellen zei…
Super kaart Ingrid, heel mooi voorbeeld voor de uitdaging van deze week. Bedankt dat jij onze gastdesigner wilde zijn! Groetjes Ellen