CAS kerstkaartje..

*Stampin' Up bestellen 3 december*

Hey hallo, 
En welkom bij een nieuwe blogpost.. 
Ik ben nog steeds bezig met mijn serie kerstkaartjes in opdracht..
gisteren heb ik 36 in de bus gedaan, en ik kreeg al meteen een heel lief berichtje, 
dus die kaartjes waren al goed gekeurd, pfffff...
Het is altijd fijn om met een challenge bezig te zijn. zo kun je toch 
ieder keer weer een ander kaartje maken, ik maak ze dan nu wel in drievoud, 
maar het blijft nog altijd leuk om te doen... 
Bij Cas on Friday, vragen ze een kaart te maken met; 

use a frame


Ik ben aan de slag gegaan met de hele gave huisjes van 
From our house to Yours.. 
De achtergrond is de stempel All Wired Up..
Hieronder zie je de product info..


Deze kaart doet mee bij Cas on Friday; 

Bedankt weer voor je bezoekje, 
morgen ben ik er weer... 





Product List

Reacties

  1. Altijd een hele opluchting als de bestelling naar wens is.
    Wat een goed idee om je kaartjes meteen in 3voud te maken.
    Deze vind ik prachtig, juist dat CAS komt mooi over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUperleuk CAS-kaartje, mooi zo'n roze huisje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.